יום שלישי, 27 בפברואר 2018

ג'קוזי לגינה



ג'קוזי לגינה בבתים עם ילדים

הורים לילדים שאוהבים לשהות בתוך ג'קוזי ולהשתמש בו על מנת להירגע, להרפות את השרירים ולנוח תוהים לעיתים קרובות האם שווה להם לבנות אותו בגינה. מצד אחד, אין ספק לגבי האופן שבו ג'קוזי לגינה משפר את איכות החיים. הוא מונע מהורים את הצורך במנוי למכוני קאנטרי והופך את הגינה הפרטית למקום מפנק שבו ניתן להשתמש לכל אורך השנה. מצד שני, ילדים עד גיל מסוים בכלל לא יכולים להשתמש בג'קוזי ויש גם משמעות בטיחותית להוספה שלו לגינה.
על מנת ליהנות מהיתרונות של ג'קוזי לגינה בבתים עם ילדים צריך להביא בחשבון מספר נושאים. ראשית, כמובן שלא כל הדגמים של ג'קוזי מתאימים לגינה שבה נמצאים ילדים או תינוקות. האחריות של ההורים היא לבדוק מלכתחילה באיזה סוג של ג'קוזי מדובר, מה הגודל שלו, מהי קיבולת המים והאם ניתן להגן עליו באמצעות גדר או אמצעי הגנה אחרים.




כך בוחרים ג'קוזי לגינה

הורים שמחליטים שהם לא רוצים לוותר על התענוג של ג'קוזי לגינה בגלל הילדים חייבים לבחור אותו בצורה נכונה. כדאי להם להתייעץ עם אנשי מקצוע, לראות את הדגמים החדשים של ג'קוזי מתנפח ובמידת הצורך גם להזמין טכנאי לבית על מנת לבדוק התאמה של ג'קוזי מסוים לתשתית החשמל והמים. בתוך כך, רצוי שההורים יתייעצו עם אנשים אחרים שכבר יש להם ג'קוזי.
לבסוף, להורים יש אחריות גדולה גם בכל הנוגע לשימוש בג'קוזי. אסור להם לתת לילדים להשתמש לבד בג'קוזי ועליהם למנוע נפילות לא רצויות לתוך המים באמצעות שימוש בכיסוי. הורים שמרגילים את הילדים לכללי שימוש נכונים בג'קוזי שנמצא בגינה לא רק מראים להם דוגמא אישית, אלא גם מונעים בפועל את רוב הסיכונים הנפוצים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה