יום שלישי, 27 בפברואר 2018

טיסות לפיליפינים



השוואה בין טיסות לפיליפינים

יש כמה פרמטרים שאליהם ניתן להתייחס על מנת לבצע השוואה יעילה בין טיסות לפיליפינים. קודם כל, חשוב לבצע סינון גס בין הטיסות לפי מחירים. מחיר הטיסות נקבע לפי סטנדרטים שונים של חבות התעופה אך הוא משתנה לעיתים קרובות. השינוי במחירי טיסות לפיליפינים קורה למשל כאשר הביקוש יורד, כאשר חברת התעופה לא מצליחה למלא את המטוס או לחילופין כאשר יש אירועים מיוחדים באיי הפיליפינים והרבה אנשים רוצים להגיע אליהם באותם תאריכים.
מלבד סינון בין המחירים, מומלץ לבדוק מי חברת התעופה שמפעילה טיסות לפיליפינים. חברות תעופה שפועלות מישראל לא תמיד פועלות מאירופה, מהמזרח ומארצות הברית, ולהיפך. לכן יש פערי מחירים בין הזמנת טיסות לפיליפינים מנמל התעופה בן גוריון לבין הזמנת טיסה מבנגקוק או הונג קונג. מבחינת התייר הממוצע, השאיפה היא לחסוך בהוצאות על טיסות לפיליפינים אך בלי שזה יבוא על חשבון המסלול שמתאים לו.




איך חוסכים בהזמנת טיסות לפיליפינים?

ניתן לחסוך בהוצאות על הזמנת טיסות לפיליפינים אם עושים זאת מראש ולא מחכים לרגע האחרון. הכי משתלם להזמין את הטיסות כ-4-5 חודשים לפני התאריך המבוקש, ורצוי למצוא חברת תעופה שמאפשרת לבצע התאמות, שינויים או אפילו ביטול מוחלט של הכרטיס בלי לשלם עמלות וקנסות. כך נשארים עם אצבע על הדופק לפני הטיסה עצמה ובודקים האם עדיף להחליף חברת תעופה.
עוד דרך לחסוך בהוצאות בהזמנת טיסות לפיליפינים היא להתייעץ עם אנשי מקצוע. אפשר לערב סוכני נסיעות שעובדים בשיתוף פעולה עם חברות תעופה ומקבלים מהן הטבות, או להשתמש בשירותים המיוחדים של חברת נסיעות לפיליפינים בלבד. בנוסף, את הנתונים מחברות וסוכני הנסיעות משווים עם המידע שמופיע באתרי האינטרנט כדי לדעת אם המחיר אטרקטיבי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה