יום חמישי, 10 במאי 2018

היתרונות של פוליגל


מה כל כך טוב בלוח פוליגל שכולם מהללים אותו? את זה נגלה במאמר הבא שיסביר לכם למה הוא כל כך שימושי ומה התכונות ששינו לחלוטין את ענף הבנייה בארץ ובעולם.

אלו תכונות מצטיינות יש לפוליגל?

  • ראשית, הפוליגל הוא חומר גמיש מאוד שקל להתקין אותו. חשוב להבין את התכונה הזו שמשחקת תפקיד משמעותי בכל ענף הבנייה בכל מדינה. ככל שחומר יהיה גמיש יותר להתקנה ולשינויים הוא יהיה עדיף ושמדובר בפוליגל עם התכונות האחרות שתיכף נציין, יחד עם הגמישות בהתקנה שלו וזה כולל חיתוך והדבקה, זה מה שהופך אותו לחומר מושלם.

  • עוד תכונה חשובה של פוליגל היא השקיפות שניתנת לשינוי. שקיפותו של הפוליגל מאפשרת לתעשייה להשתמש בו כפתרון קירוי ופתרון תיחום כאשר האור הטבעי יכול להיכנס אליו ברמה של 90 אחוזים. לעומת הזכוכית, את הפוליגל ניתן לשנות כך שפחות אור יחדור וכך יותר קרינה אולטרה סגולה תיחסם, מה שיכול לאפשר גם מראה מעוצב יותר.
  • הפוליגל עמיד מאוד להעמסות כבדות כיוון שיכולת ההעמסה שלו גבוהה פי 6 מאשר זכוכית. כמובן שזה לא אומר שאפשר לעמוד עליו או למקם עליו מתקנים כבדים אך זה נותן עוד מושג עד כמה הוא באמת חזק ובלתי שביר.
  • הפוליגל עמיד מאוד בפני תנאי טמפרטורה קיצוניים. הוא יכול לעמוד במינוס של יותר מ-30 מעלות וטמפרטורת ההתכה שלו היא כמה מאות מעלות כאשר הרף הזה משתנה בהתאם לאיכותו של הפוליגל.

כל התכונות האלו יחד עם מחיר אטרקטיבי
כל התכונות שנאמרו עד כה יכולות לצייר את לוח הפוליגל כלוח יקר במיוחד אך כאן בדיוקה הפואנטה. לוח פוליגל זול הרבה יותר מזכוכית. קל מאוד לייצר אותו ועם כל התכונות הנהדרות האלו המחיר מהווה את היתרון המשמעותי ביותר לכל המגזרים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה