יום שלישי, 15 במאי 2018

כורסאות המתנה

כורסאות המתנה משמשות בפינות וחדרי המתנה של משרדים, מרפאות וכדומה. אמנם נראה לנו כי מדובר בפריט די זניח שאין להשקיע מחשבה רבה בעיצוב שלו, אך נהפוכו- מדובר בחלל הראשון שמקבל השירות נתקל בו עם כניסתו אל המבנה, לכן ישנה חשיבות רבה לעיצובו הכללי.
חשיבות הנראות לתחושת הלקוח

כאשר אנו מדברים על משרדים בהם נותנים שירות ללקוחות, בכל מובן שהוא, בין אם מדובר ברופא המעניק שירותים למטופליו או משרד של עורך דין המעניק שירותים ללקוחותיו, ישנה חשיבות רבה לנראות של סביבת העבודה והסביבה בה ממתין הלקוח עד שהוא מקבל מענה על ידי איש המקצוע. חדר המתנה וכורסאות המתנה ברמה גבוהה ואיכותית משדרים איכות, מחשבה על הלקוח ומקנים באופן כללי תחושה טובה ונעימה.

באילו כורסאות המתנה כדאי לבחור?

בבואכם לבחור כורסאות המתנה לפינת ההמתנה שלכם, ראשית מומלץ לשים דגש מירבי על נושא הנוחות מתוך המחשבה שלקוחותיכם עתידים לשבת על הכיסאות האלה ולהמתין, לעיתים גם זמן רב, ואנו רוצים לדאוג לנוחות שלהם, בייחוד כאשר אנו מדברים על מרפאות למשל, שם המטופלים לעיתים לא מרגישים במיטבם ויחפשו את הנוחות הזו. הפן השני שיש לשים אליו לב בבחירת כורסאות המתנה הוא כמובן נושא הנראות והעיצוב של הכורסאות, שצריכות להלום את החלל כולו.


האם עדיף לקנות כורסאות המתנה בסיטונאות או בבודדים?

במידה והינכם מנהלים קליניקה או משרד בו עתידים להמתין קבוצה גדולה של אנשים בכל עת, חשוב לדאוג לכמות מספקת של כורסאות המתנה כדי למנוע מצב של לקוחות שנאלצים לעמוד ולהמתין זמן רב לתורם, לכן עדיף לרכוש את הכורסאות בסיטונאות ובכמות גדולה יחסית בניגוד לכיסאות בודדים ולמקם כמה שיותר כיסאות, באופן לא צפוף, בחלל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה