יום שבת, 10 בנובמבר 2012

דלפקים למשרד

על התפקיד של דלפקים למשרד שלכם
אם יש לכם משרד ובו עמדת קבלה ללקוחות, הרי שאתם זקוקים עבורו לדלפק מתאים. מדוע? כי בראש ובראשונה, החשיבות של דלפקים למשרד שלכם היא בכך שהם עוזרים לכם ליצור את האווירה המתאימה בתוך מקום העבודה. הדלפקים הם אלו אשר משמשים כחיץ בין הלקוחות שלכם או האנשים אשר מגיעים לפגישה מולכם - לבין נותני השירות מהמשרד שלכם. הם מהווים קוד עסקי של ממש, ועל כן אף משרד לא יכול לוותר כיום על דלפק מתאים. אבל איך בכלל אפשר להתאים דלפקים למשרד שלכם? הנה הפרטים החשובים לקראת בחירת דלפק למשרד מתוך מגוון רחב של סוגים שונים של דלפקים למשרד.




בחירת הגובה המתאים של דלפקים למשרד

מצד אחד, יש דלפקים למשרד שהם גבוהים יחסית, ואפשר למעשה לכתוב עליהם כשהאדם נמצא במצב עמידה. דלפקים אלו נפוצים מאד כשזה מגיע למתחמי תיירות כמו בתי המלון השונים. יש גם דלפקים למשרד שהם גבוהים, אך כוללים מאחוריהם מקום ישיבה עם שולחן עבודה. אלו נפוצים מאד בכניסה למשרדים הכוללים גם פקידות קבלה ומזכירות המקיימות עבודה משרדית שוטפת, במקביל לקבלת קהל.

יש גם דלפקים נמוכים
דלפקים למשרד לא חייבים להיות גבוהים במיוחד. לעתים הם אמורים לסמל כמעין מחיצה סמלית יותר מאשר מחיצה של ממש. בבנייני משרדים לדוגמה, יש לא פעם פקידי קבלה העומדים מאחורי דלפקים נמוכים למדי, משום שעיקר העבודה שלהם היא לתת מידע. כמו כן, יש דלפקים אשר ממוקמים ברחוב או במרכזים מסחריים וגם הם נמוכים יחסית.

צורות שונות של דלפקים

אפילו הצורה של דלפקים למשרד היא אל אחידה כיום אופשר לבחון בין מגוון של דגמים. כמובן שהדגם הקלאסי של דלפקים למשרד הוא דגם של דלפק ארוך במיוחד בצורה מלבנית. עוד דגם נפוץ למדי הוא הדגם בצורת רי"ש, שמאפשר לרוב להציב תחתיו גם מתחם של שולחן עבודה. יש דלפקים בצורה עגולה של ממש אשר למעשה סוגרים על נותן השירות מסביב, ויש עוד מגוון של צורות מקוריות.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה