יום רביעי, 8 בינואר 2014

קניית משאיות יד שניה



לכל מי שזקוק לרכישה של משאיות עבור העסק שלו, אין כל צל של ספק כי מדובר על הוצאה כבדה מאד לכל הדעות, שיש לשקול בצורה יסודית כל פרטי לפני רכישת המשאית בין אם מדובר על משאית חדשה ובין אם מדובר על רכישה של משאית יד שניה. רכישת משאיות יד שנייה אינן מפוקחות, ועל כן יש לבדוק היטב פרמטרים שונים בעת רכישתן. משאיות יד שנייה נרכשות לשם עבודה, ולכך הן שימשו קודם לכן וכתוצאה מכך הן היו בשימוש רב והקילומטראז' שלהן גבוה. מלבד זאת, חשוב לדעת מה הוא  דגם המשאית אותו מחפשים, הגודל שלה, מהו מפרטה הטכני, צריכת הדלק שלה והסדר הטיפולים במוסך.
 
הוצאות כספיות על משאיות יד שניה
במידה ורוכשים משאיות יד שניה שבילו הרבה זמן בכבישים יש להניח כי הן שחוקות ועתידות להוות הוצאה כספית גדולה. בנוסף, מכיוון שתיקוני וחלפי משאיות יד שנייה הם יקרים רצוי להתייעץ עם מומחה בעניין לגבי אמינות הקילומטראז' והטיפולים שעברו. מעבר לכך, יש לבדוק את המנוע ותקינותו ולא לקבל על כך מידע מבעל מוסך אשר בקשר עם מוכרי משאיות יד שניה שיכולים לשלם לו כדי להגיד שהכול תקין. לפיכך, צעדים אלו יכולים למנוע הוצאות גדולות כאשר רוכשים משאיות יד שניה.


ממי כדאי לרכוש משאיות יד שניה?
חברה אשר ברשותה צי של משאיות רוב הסיכויים שטיפלה בהן כמו שצריך במוסכים מורשים, נתנה תחזוקה שוטפת ומצבן תקין וטוב בעת המכירה. גם משאיות יד שנייה הנרכשות מהיבואנים הן אמינות ואף הם מעניקים תנאי תשלום טובים.

תיעוד טיפולי משאיות יד שנייה
ברכישת משאיות יד שניה חשוב שיהיה רישום ותיעוד של הטיפולים שעברו המשאיות, שמות המוסכים המורשים וכך יהיה ניתן לבדוק אם ישנם פערים בין המציאות לרישומים. כמו כן, משאיות יד שנייה אמינות הן משאיות מסוג שהרבה נוהגים בו ושיש להן אפשרויות טיפול בהרבה מוסכים מורשים. לכן, הפופולאריות של משאיות יד שנייה יעזרו להן גם להימכר בבוא הזמן ולפיכך, בדיקה קפדנית תמנע בעיות והוצאות מיותרות.






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה