יום רביעי, 8 בינואר 2014

בחירתו של עורך דין לענייני נזקי גוף



אין כל ויכוח על כך, כי תאונת דרכים זה אחד מהדברים הגרועים ביותר שעלולים לקרות לנו בחיים, ואין כל צל של ספק כי אם זה קרה גם לכם הרי שנפגעתם ויש לכם זכות לקבל פיצוי כל שהוא בשל כך מהצד אשר אשם בתאונה בה מדובר. מעבר לכך שאתם חייבים לדאוג לעצמכם מבחינה פיזית ולקבל סיוע בהקשר לפגיעה שלכם, כדאי מאוד גם תיפנו אל עורך דין נזקי גוף כדי לדעת את מי כדאי לכם לתבוע לקבלת פיצויים על הנזק שנגרם לכם, ועל מנת לקבל ממנו ייעוץ וייצוג משפטי הולם, אשר יגדיל באופן ניכר את האפשרות לקבל פיצוי גדול.

ייעוץ משפטי מעורך הדין
עוד לפני שאתם מחליטים האם לתבוע כתוצאה מן התאונה ואת מי לתבוע, כדאי שתלכו לשיחת ייעוץ אצל עורך דין נזקי גוף. עורך דין נזקי גוף יוכל להקשיב לכל המקרה שלכם, לנתח אותו וגם להסביר לכם מה החוק אומר ומה הן למעשה האפשרויות שעומדות בפניכם. אומנם זה נכון שיש עורכי דין שיגבו תשלום גם עבור שיחת ייעוץ, אך האמת היא שלא כדאי לוותר על כך כיון ששיחה כזאת יכולה להיות משמעותית מבחינת קבלת ההחלטות שלכם.



בחירת עורך הדין
בין כל כך הרבה עורכי דין שעוסקים בתחום של נזקי גוף אתם צריכים לבחור רק עורך דין אחד, וחשוב לבחור בקפידה רבה. לא כדאי לכם לקחת עורך דין נזקי גוף שלא שמעתם עליו דבר ואתם לא יודעים כלום אודות העבר המקצועי שלו, כך שכדאי להיעזר בהמלצות שתמצאו באינטרנט וגם, כמובן, בהמלצות שתוכלו לקבל ממכרים שלכם.

שכר הטרחה
עוד דבר שכדאי לקחת בחשבון כשבוחרים עורך דין נזקי גוף, זו העובדה שכל עורך דין דורש מחירים אחרים. שימו לב שיש עורכי דין שכלל לא רוצים תשלום במקרה של הפסד ויש עורכי דין שדורשים את כל התשלום במלואו עוד לפני שמתחיל ההליך המשפטי,כך שחשוב ביותר להיות מודעים לכל הפרטים האלה בבואכם להחליט לאיזה עו"ד אתם פונים. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה