יום שבת, 22 בפברואר 2014

עורך דין מקרקעין



עורך דין מקרקעין הוא עו"ד העוסק בתחום הנדל"ן. עורכי דין רבים מעדיפים להתמקד בנושא מסוים בתחום המשפטים ולהתעסק רק בו, אין זה אומר שהעו"ד עשה התמחות אך ורק בתחום זה, אך ההתמחות שלו וההתרכזות שלו היא אך ורק בתחום. כך לדוגמה עו"ד פלילים יכול לייצג אתכם במשפט על עבירת תעבורה שביצעתם, אך כמובן שעדיף יותר להיעזר בעו"ד המתמחה בתחום התעבורה. אם אתם מתכננים לבצע בקרוב עסקת נדל"ן לדוגמה, מומלץ מאוד שעורך דין מקרקעין יהיה נוכח בעסקה. אנשים רבים מעדיפים להיכנס לעסקאות נדל"ן שונות ללא ליווי משפטי, כי הדבר נראה להם פשוט כמו עסקה פשוטה של רכישת מוצר.

מדוע חשוב להיעזר בעורך דין מקרקעין בעסקאות נדל"ן?
יש כמה סיבות שנוכחות של עו"ד העוסק בתחום חשובה מאוד בעסקאות נדל"ן, הנה כמה מהן:
  • הונאות – חשוב לזכור שההונאות נמצאות בכל שוק ובכל מקום. החל מהמוכר הפשוט באינטרנט, ועד לתחום הנדל"ן אשר בו אף יותר קל לבצע הונאות. זה יכול להתבטא בזיוף מוכר או קונה, מכירת נכס יחיד ליותר מרוכש אחד וכדומה.
  • חוקי המס – עסקאות נדל"ן דורשות ידע נרחב מאוד והבנה בתחום המיסים, והשלכות המס החלות על העסקה. סביר להניח שאינכם מומחים מאוד גדולים בתחום המיסים ולכן נוכחות עו"ד היא חשובה מאוד מבחינה זו.
  • התנהלות עסקית נכונהעורך דין מקרקעין ידע לתת לכם עצות וטיפים מתוקף ניסיונו הרב לגבי העסקה ושלביה, מה שיכול לחסוך סכום כספי רב, ולעשות את העסקה לקלה הרבה יותר.



כיצד למצוא עורך דין מקרקעין?
דרך מעולה אחת היא חיפוש באמצעות האינטרנט, פשוט חיפוש באחד ממנועי החיפוש, ותוכלו למצוא רשימה ארוכה של עו"ד. דרך נוספת היא באמצעות המלצה ממכרים או חברים המכירים עו"ד מומלץ ומקצועי.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה