יום חמישי, 6 בפברואר 2014

תרומה לקהילה ולחברה




העולם שבו אנחנו חיים הוא עולם מודרני, טכנולוגי ומאוד תחרותי, אך יחד עם זאת, אין ספק שכולנו יודעים שישנן אוכלוסיות שזקוקות לעזרה. תרומה לקהילה זה בפירוש חלק ממה שאנחנו צריכים לחשוב עליו ולפעול למענו, כי תרומה לקהילה יכולה לשנות את החיים של לא מעט אנשים.

סוגי תרומות
כשמדברים על תרומה לקהילה ולחברה לא מדברים רק על תרומה כלכלית, אם כי בהרבה מהמקרים זו התרומה החשובה והטובה ביותר. תרומה לקהילה יכולה לכלול תרומה של ביגוד, רהיטים או כל דבר אחר, ולכן גם אתם יכולים להחליט שאתם רוצים לתרום. בין יתר התרומות שאפשר בעזרתן לעזור לקהילה ניתן לראות גם לא מעט אנשים שפשוט מתנדבים ועוזרים לאחרים, בין אם מדובר על עזרה לקשישים, לניצולי שואה או לילדים שמתקשים בלימודים.

קונים מבחרה שתורמת
אם גם לכם חשובה תרומה לקהילה אך לכם בעצמכם אין זמן להתעסק בכך או כסף לתרום, אתם יכולים לתרום אפילו על ידי מודעות לעניין. כלומר, אתם יכולים להחליט שאתם קונים מוצרים רק מחברות שמפרישות חלק מהרווחים שלהן או חלק מהזמן שלהן למען התרומה לקהילה, ובכך גם אתם תהיו למעשה שותפים לתרומה. 

תרומה בערים שונות
עוד חלוקה שאפשר לעשות בכל התחום הנרחב של התרומה לקהילה, זה כל הנושא של תרומה לפי ערים שונות. אם חשוב לכם לתרום ולעזור לאנשים שגרים באזור מסוים בהחלט תוכלו לעשות את זה כי בימינו את כל המידע בנושא תוכלו למצוא באינטרנט. למרות כל הקפיטליזם שקיים בעולם שלנו כדאי שנזכור כולנו את החשיבות של התייחסות לאחר ואת החשיבות של עזרה לנזקקים או לקהילה באופן כללי, וכדאי שכולנו ניקח בזה חלק.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה