יום חמישי, 13 בנובמבר 2014

יס שירות לקוחות



אתם רוצים שתהייה לכם טלוויזיה מצוינת בבית עם הרבה מאוד ערוצים שבהם תוכלו לעשות שימוש? אם כך, אתם בוודאי מתלבטים האם להפוך להיות לקוחות של יס, והאמת היא, שזה בהחלט כדאי. שירות הלקוחות של יס מציע לכם תמיכה טכנית בהרבה דרכים, כך שאם תהיו לקוחות של החברה אתם תדעו שתמיד יהיה לכם אל מי לפנות.

שירות לקוחות זה אחד מהדברים החשובים בחברה
לחברת יס שירות לקוחות המציע ללקוחות שלו את הטוב ביותר, והסיבה לכך היא שבחברת יס הבינו את החשיבות של שירות הלקוחות. יס מציעה לכם להתקשר אל הנציגים בכל רגע שבו יש לכם תקלה או כאשר אתם רוצים לקבל מידע על מבצעים, ערוצים וכדומה, כך שההרגשה של הלקוח היא שתמיד יש לו עם מי לדבר, וזה חשוב ביותר בימינו.

שירות לקוחות שאפשר להשתמש בו 24 שעות ביממה
אומנם יס לא מעסיקה את הטלפנים שלה בכל עת, אך לחברת יס שירות לקוחות באינטרנט שהרבה פעמים מהווה פתרון מצוין לכל הבעיות. דרך אתר האינטרנט של יס אתם יכולים לבדוק כל דבר לגבי הערוצים ואפילו לגבי המנוי האישי שלכם, כך שאין ספק שבהרבה מהמקרים בכלל לא יהיה לכם צורך לדבר ישירות עם נציג שירות. כמו כן, אם תרצו תוכלו לבצע צ'ט עם הנציגים הווירטואליים של החברה כך שזו עוד דרך לקבל מענה.

השירות שניתן ללקוח
עוד סיבה טובה שהנושא של שירות הלקוחות של יס זוכה לשבחים רבים כל כך, זו העובדה שמדובר כאן לא רק על שירות מהיר ויעיל אלא גם על שירות שנעים לקבל. הלקוחות שפונים אל חברת יס נענים תמיד בחיוך ובאדיבות וזה עושה את ההבדל.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה