יום ראשון, 2 בנובמבר 2014

קופת חולים כללית זימון תורים



מתי מתקשרים למוקד זימון התורים של קופת חולים כללית?
יש מספר מצבים בהם ניתן לחייג אל מוקד זימון התורים של קופת חולים כללית. ראשית, חשוב לזכור כי המוקד משמש בתור מקור מידע אמין עבור שירותי קופת החולים. מלבד זימון תורים ניתן לנצל את עובדי המוקד על מנת לברר על מקום סניפים, שעות פתיחה, נהלי הצטרפות או התנתקות משירותי הכללית וכן הלאה. שנית, מוקד זימון התורים של קופת חולים כללית פועל בשעות יחסית נוחות ולכן יכול להשלים את השירות הניתן באתר האינטרנט.

המידע המופיע באתר הכללית לא תמיד מספיק עבור המבוטחים של הקופה. אתר החברה משמש בעיקר עבור זימון תורים, אך יש בו גם אפשרות להעלות בקשות למרפאה ללא סיסמא או לקבל המלצות רפואיות אישיות. מעבר לכך, אתר האינטרנט וגם מוקד קופת זימון התורים של קופת חולים כללית עומדים לרשות מבוטחים המעוניינים לשמוע על מצב החשבון והתשלומים.

למידע נוסף לחץ כאן - קופת חולים כללית זימון תורים

האם ניתן לקבל אישורי מחלה דרך המוקד?
אישור מחלה מהרופא נשאר עם המבוטח בתיק האישי באתר האינטרנט. מנגד, הוא אינו זמין במוקד הטלפוני. מטבע הדברים, גם לא ניתן לקבל אישורי מחלה ישירות דרך מוקד זימון התורים של קופת חולים כללית. אפשר לצפות באישור המחלה רק באתר ולאחר קבלת סיסמא, להדפיס אותו ולשלוח אותו בדואר האלקטרוני לכל מי שחפץ בכך.
במוקד זימון התורים של קופת חולים כללית מפעילים ארגז כלים משולב על מנת להגן על חיסיון המידע הרפואי. אמצעי הזהירות נבחרים בקפידה ועל בסיס ניסיון העבר. הסכנה העיקרית היא מחשיפה של מידע רגיש לגורמים לא רצויים.
קופת חולים כללית נוקטת אבטחת מידע קפדנית כדי להבטיח את החיסיון והשמירה על המידע, אולם חלק מהאחריות נמצא אצל המבוטח. מעבר לכך, קופת החולים והעוסקים בתחום מחויבים לחוק הגנת פרטיות, חוק זכויות החולה וחוק יסוד כבוד האדם. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה