יום שישי, 21 בנובמבר 2014

קורס gmat


הרבה אנשים שעשו תואר ראשון של מנהל עסקים רוצים להמשיך בתחום הזה ולהגדיל בו את הידיעות שלהם, רק השאלה היא איך אפשר לעשות את זה. לא קל לעשות זאת, ומשמעות הדברים לרוב היא שצריך לעשות תואר שני במנהל עסקים, ואם כבר עושים תואר כזה עדיף לעשות אותו באוניברסיטה יוקרתית במיוחד בארצות הברית. לשם כך צריך לעבור מבחן שנקרא gmat, והאמת היא שלא קל להתמודד עם המבחן הזה, כך שהאפשרות לעשות קורס gmat זו אפשרות שכדאי גם לכם לקחת בחשבון.

למה לעשות קורס?
אנשים שרוצים לעשות תואר שני במנהל עסקים בדרך כלל לא רוצים לבזבז את הזמן שלהם, וזה אומר שהם רוצים להצליח להיכנס לתואר כבר בפעם הראשונה שהם מנסים. על מנת שזה יקרה מומלץ לעשות קורס gmat, כי ללא קורס gmat יהיה לכם מאוד קשה להבין מה לעשות במבחן. העניין העיקרי שצריך להבין זה שהמבחן הזה מותאם לבוגרי מערכת החינוך האמריקאית, ולכן מי שמגיע ממערכת חינוך אחרת עלול להיתקל בלא מעט קשיים, כך שהקורס יכול לסייע בזה.



איפה כדי לעשות את הקורס?
האמת היא שכלל שחולפות השנים אפשר לעשות קורס gmat ביותר ויותר מקומות, כך שהדילמה שאתם חשים בנושא בהחלט מובנת. עליכם לבחור קורס gmat שיהיה מצד אחד כמה שיותר מעמיק, אך מצד שני עדיף לבחור קורס GMAT מאוד ממוקד שלא יגרום לכם לבזבז את הזמן היקר שלכם.

האם לא עדיף ללמוד לבד?
אתם יכולים ללמוד למבחן הזה לבד, ואכן הרבה אנשים מנסים לעשות את זה, אך לא עבור כולם זה מתסדר. זה תלוי ברמת המשמעת העצמית שלכם וגם בידיעה שלכם את השפה האנגלית, ואין ספק שלימודים בקורס יכולים להיות יותר נוחים עבור רוב האנשים.

תגובה 1:

  1. תודה רבה על המידע.
    קורס GMAT הוא לפעמים אחד מהדרישות קבלה ללימודי מנהל עסקים תואר שני.
    אני לפני שלוש שנים סיימתי קורס חשבי שכר בכירים ותוך כדי החלטתי כי אני רוצה להמשיך לתפקיד ניהולי, נאמר לי כי אני צריך לעשות קורס GMAT ואז להרשם לתואר שני במנהל עסקים. במקום העבודה שלי הציעו לי לשלם את התואר בתנאי שאני אמשיך לעבוד אצלם גם במהלך התואר וגם לאחר מכן בתפקיד ניהולי.
    כמובן שהסכמתי מפני שמקום עבודה שרוצה אותך עד כדי כך שהם מוכנים לשלם בשביל שתלמד תמיד יהיה מקום טוב בשבילך.
    הקורס GMAT היה קצת קשה בהתחלה, במיוחד הכניסה לראש של לימודים שוב ולא דווקא הקורס עצמו.

    השבמחק