יום רביעי, 3 בדצמבר 2014

מלגזת דיזל הייסטר


היתרונות המיוחדים של מלגזת דיזל הייסטר

חבר הייסטר היא אחת מהחברות המובילות בעולם כיום לייצור מלגזות מכל סוג. בשנה האחרונה, השיקה החברה קו חדש של מלגזות דיזל, כך שמי שמבקש להצטייד היום במלגזה החדשה של החברה - ימצא בה לא מעט יתרונות. מלגזת דיזל הייסטר בדגמים החדשים, מאפשרת לכם להרים יותר משאות, במשקל גבוה יותר, וכמובן לשמור על רמת בטיחות גבוהה במיוחד. איך כל הדברים הללו באים לידי ביטוי בעבודה עם מלגזת דיזל הייסטר?


התכונות המיוחדות במלגזות של הייסטר

נתחיל ביכולת ההרמה של מלגזת דיזל הייסטר - יכולת שהיא חיונית מאד. ככלל, מלגזות הייסטר תמיד הצטיינו מול המתחרים ביכולת הרמה מעולה, שהפכו אותן לנפוצות מאד. גם הדגמים החדשים של מלגזות הדיזל מצטיינות בכך. כמובן שאם אתם בוחרים מלגזת דיזל הייסטר תוכלו לבחור בין גדלים שונים של מלגזות, עם יכולת הרמה שונה, אך הדגם עצמו, כשהוא עומד בתחרות מול דגמים אחרים של חברות אחרות - תמיד מצליח להרים את המשקל המקסימלי ולשמור כמובן על הבטיחות והיציבות של המלגזה.



קטגוריה זו מובילה אותנו לתחום הבא שבו המלגזה מצטיינת - הצידוד. מלגזת דיזל הייסטר מצוידת כיום במערכת צידוד מהחדשות והמתוחכמות ביותר שנוכל למצוא כיום, כך שיש שמירה מלאה על שיווי המשקל בעבודה עם מלגזה, ועל הרמה בטוחה של מטענים, גם אם מדובר על הרמת מטען כבד לגובה רב - כשלנהג יש שליטה מלאה על התהליך.


לאילו מקומות היא מתאימה?

עוד יתרון חשוב של מלגזת דיזל הייסטר הוא ביכול תשלה לעבוד במתחמים שונים. מאחר שיש לה מערכת היגוי חזקה וגלגלים איכותיים, ניתן לעבוד איתה כמובן באתרי בניה שונים, אך גם באתרי שטח ללא תשתיות כביש נוחות - כשהמלגזה מתפקדת באזור באופן מושלם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה