יום שבת, 6 בדצמבר 2014

מה כוללים שיעורים פרטיים בgmat?



המטרה של שיעורים פרטיים בgmat היא להכין תלמידים למבחן הקבלה לתואר שני במנהל עסקים. מבחן GMAT נהוג במוסדות הלימוד המובילים בעולם, הוא נתון להשוואה בינלאומית והוא כתוב בשפה האנגלית. השיעורים כוללים התייחסות לנושאים לפי הרכב המבחן ואופיו. הדגש בשיעורים הוא על חיזוק נקודות חלשות אצל התלמיד כמו גם הגברת הביטחון, הדימוי ותחושת המסוגלות העצמית.

שיעורים פרטיים בgmat כוללים בראש ובראשונה מבדק רמה. המבדק מאפשר לחלק את התלמידים לקבוצות ולהקצות עבור כל אחד מהם יחס אישי. המבדק הוא תנאי להעברת שיעורים ברמה העולה בקנה אחד עם יכולות התלמידים. את המבדק יש לבצע בצורה אדפטיבית, על מנת לדמות ככל האפשר את המבחן כפי שיתבצע בהמשך.



שיעורים פרטיים בgmat לפי מבנה המבחן
בכל הנוגע לתוכן עצמו, שיעורים פרטיים בgmat מחולקים לפי מבנה המבחן. יש שיעורים העוסקים בחיבור ובהם מעניקים לתלמיד אפשרות לכתוב על נושא מסוים במשך 30 דקות. בחלק הזה הנבחן צריך לדעת כיצד להתמודד עם טיעון לוגי, לנתח ולבקר אותו. החלק של החיבור והחשיבה המשולבת מורכב מכפי שנהוג לחשוב ובמהלך השיעורים מושקעים בו מאמצים רבים.

החלק העיקרי הדורש הקצאת שיעורים פרטיים בgmat הוא הכמותי. בחלק הזה יש 37 שאלות בסגנון רב ברירתי (אמריקאי). הנבחן צריך לענות על השאלות בתוך 75 דקות בלבד. המשמעות היא שעליו לזהות את נושא השאלה, למצוא את הפתרון הרלוונטי ולהיות בטוח בתשובה המתאימה. בחלק הכמותי והמילולי תשובות שלא סומנו כשנגמר הזמן גוררות קנס. אי מענה על שאלות אינו מומלץ וגם בסוגיה זו נוגעים במהלך שיעורים פרטיים.
לסיכום, יש הרבה נושאים העולים לדיון במהלך התאמת שיעורים פרטיים. השיעורים חיוניים להצלחת המבחן ויש להם משמעות גדולה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה