יום שישי, 26 בדצמבר 2014

הוט שירות לקוחות



הזמנת טכנאי דרך שירות הלקוחות של הוט
אם אתם לקוחות של חברת הוט ויש לכם תקלה באחד מהשירותים שאתם צורכים מהחברה - מומלץ כמובן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של הוט. יש לציין שמוקד שירות הלקוחות של הוט פתוח 24 שעות ביממה, בכל מה שנוגע לתמיכה טכנית לתקלות בטלוויזיה, באינטרנט או בטלפון. הרעיון הוא שאתם תוכלו לקבל מענה מהיר יחסית. כל עוד אפשר, מומלץ שלא להתקשר בשעות העומס, כדי שתוכלו באמת לקבל מענה מהיר. יש לציין שבחלק מהמקרים, הפנייה לשירות הלקוחות מאפשרת לכם כמובן לקבל פתרון מהיר עוד בשיחה, ובמקרים אחרים - יש לתאם את בואו של טכנאי.

איך מתאמים זאת?
קודם כל, מחייגים אל שירות הלקוחות של הוט ומציינים מה התקלה. כאמור, יהיה ניסיון לפתור את התקלה מרחוק. במיוחד כשמדובר על תקלות אינטרנט, המוקדנים המנוסים של שירות הלקוחות של הוט יוכלו לספק לכם מענה טוב, לבדוק את התקשורת שלכם לחברה, או לחילופין לחבר אתכם בשיחה לספק שלכם, שיתכן כי הבעיה היא אצלו.
אולם, יש מקרים בהם לא תהיה ברירה, ואז במוקד ישלחו אליכם טכנאי. עוד במהלך השיחה עצמה בעצם, יעבירו אתכם לשלוחה המתאימה, ושם יתאמו אתכם את מועד הגעתו של טכנאי. שימו לב שחשוב לשמור מידע זה. בכל מקרה אפשר אמנם להתקשר שוב אל שירות הלקוחות של הוט ולקבל מידע על הטכנאי שהזמנתם, ואתם גם תקבלו תזכורת בהודעה לטלפון הסלולרי שלכם - אך בכל מקרה כדאי לא לשכוח את המועד ולרשום אותו במקום בולט.

למידע נוסף לחץ כאן - הוט שירות לקוחות

ומה קורה אם בינתיים התקלה טופלה?
אם בינתיים התקלה הסתדרה ונראה שהבעיה נפתרה ולא תחזור על עצמה, חובה ליצור קשר שוב עם שירות הלקוחות של הוט ולציין שהתקלה טופלה. יש לציין שאם הטכנאי מגיע ואין לו עבודה אפשר שיחייבו אתכם על עלות ביקור הטכנאי, ולכן כדאי להקדים ולבטל את ההזמנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה