יום שבת, 28 במרץ 2015

בנאווה פיליפינים



קצת על ההיסטוריה והמשיכה התיירותית של הפיליפינים

בתחילת המאה ה-16 הגיעה לראשונה רגל אירופית לשרשרת האיים שאנחנו מכירים היום בתור מדינת הפיליפינים. הייתה זו האימפריה הספרדית שכבשה את שרשרת האיים ונתנה לה את שמה – על שם המלך פיליפ השני שמלך אז בספרד. עם זאת, ההיסטוריה של הפיליפינים עוד קודמת לכך, בשבטי הילידים שבנו וחיו במקום עוד מאות שנים קודם לכן. מאז ועד היום הפיליפינים עברו תהפוכות רבות, ומלחמות רבות שהעבירו את 7,107 האיים מיד ליד, אבל כיום ניתן להגיד בבטחה שהפיליפינים הפכה לאחד מיעדי התיירות המובילים במזרח – בשל הנופים הטבעיים הייחודיים והתרבות המדהימה במקום.




טרסות האורז של בנאווה פיליפינים – מוקד תיירותי מדהים

אחד מיעדי התיירות המובילים בפיליפינים הוא טרסות האורז של בנאווה פיליפינים – ומילים אלה שאנחנו כותבים לא מספיקות כדי לתאר לכם עד כמה מדובר באטרקציה תיירותית מדהימה וייחודית. המקור של טרסות האורז של אזור בנאווה פיליפינים הוא בשבטי ההרים שישבו במקום, ולא נכנעו לכיבוש הספרדי גם לאחר מאות שנים – וכך נשמרה תרבותם הייחודית שהסתמכה במידה רבה על הטרסות. טרסות האורז נקראות על ידי תושבי הפיליפינים "פלא העולם השמיני", ובצדק – הטרסות ירוקות ומרהיבות במשך כל ימות השנה ומערכת ההשקיה שלהן מבוססת על מערכת של תעלות, מעיינות וזרמים שהן פלא בפני עצמן.

כיום קל יותר מאי פעם לחזות בעצמכם בטרסות האורז של בנאווה פיליפינים

בנאווה פיליפינים היא יעד תיירותי מוביל, בעיקר בזכות טרסות האורז שהן באמת ובתמים פלא עולם. בשביל להגיע לבנאווה פיליפינים צריך לתכנן את הטיול היטב – וכיום קל מאוד לעשות זאת עם חברות מקצועיות המתמחות בטיולים לפיליפינים. אפשר להגיע אליהן כחלק מטיול ארוך יותר או בטיול מאורגן לאזור זה בלבד – ובכל מקרה מדובר בחוויה ייחודית.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה