יום שלישי, 31 במרץ 2015

youphone שירות לקוחות



במה מטפלים נציגי שירות הלקוחות של youphone?
נציגי מחלקת שירות הלקוחות של youphone מעמידים לרשות הלקוח מגוון רחב של פתרונות. ראשית, כל אחד מנציגי החברה נדרש להכיר היטב את סל השירותים. הנציגים יכולים לעזור ללקוחות קיימים או להציע מידע עבור לקוחות חדשים. שנית, נציגי החברה עוסקים גם במתן תמיכה טכנית וגם במענה על שאלות או פתרון בעיות. השאלות הנפוצות לגבי הצטרפות לחברה קשורות לדוגמא לתעריפי המחירים, לקבלת הסים או למסלולים. מנגד, בתמיכה הטכנית מדובר בעיקר על נציגים המסוגלים לפתור בעיות גלישה או שגיאות בקבלה והוצאה של שיחות.

מלבד האמור לעיל, נציגי מחלקת שירות הלקוחות של youphone מטפלים בהטבות לחברי מועדון. הטבות אלו מתאימות למי שמחזיק בכרטיס YOU ורוצה לנצל אותו בסניפים רלוונטיים. הלקוחות פונים למחלקת השירות כדי לשמוע על הטבות, מבצעים והנחות. בנוסף, נציגי מחלקת שירות הלקוחות מטפלים לעיתים קרובות בבעיות הקשורות למכשירי הטלפון עצמם, לאינטרנט סלולרי, לשיחות מהארץ לחו"ל, להחלפת קידומת 057 ולתמיכה בדור 3.

למידע נוסף לחץ כאן - youphone שירות לקוחות 

כל שירות הלקוחות תחת קורת גג אחת
היתרון של מחלקת שירות הלקוחות של youphone הוא ריכוז שירותים שונים תחת קורת גג אחת. כמו אצל חברות תקשורת אחרות, גם נציגי שירות הלקוחות של youphone יכולים לעזור בנושאים כמו מידע על שעות הפעילות ומיקום חנויות, פירוט תעריפי התקשרות, שאלות נפוצות ומענה מפורט, אספקת טפסים להורדה או לביצוע פעולות וכמובן תיאום שירות תיקונים למכשירים.

מחלקת שירות לקוחות של חברה גדולה נדרשת לעמוד בסטנדרטים מחמירים מאוד. סטנדרטים אלו קובעים את רמת שביעות הרצון של הלקוח ואת יכולת הגיוס של לקוחות חדשים. כתוצאה מכך, נציגי שירות הלקוחות של youphone עוברים הדרכה ארוכה. הם מספקים מגוון שירותים וחייבים לשמור על התנהלות תקינה גם בתקופות של עומס.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה