יום ראשון, 20 בספטמבר 2015

מהו מענה טלפוני?



הלקוחות הישראלים דורשים הרבה מהחברות ובתי העסק השונים. מכיוון שיוקר המחייה רק גדל והולך ככל שעובר הזמן, כל הלקוחות של כל החברות רוצים לקבל תמורה טובה לכסף הרב שהם משלמים. התמורה הטובה לא תמיד מגיעה באיכותו של המוצר או השירות שאותו מספקת החברה. פעמים רבות התמורה לכסף שמשלמים הלקוחות מגיעה בשירות הלקוחות. מעבר לכל דבר, ישראלים דורשים מהחברות שירות לקוחות ברמה גבוהה, שיהיה מהיר, אדיב ויעיל. הלקוח תמיד צודק, כך שלחברות אין ברירה אלא לשפר את רמת השירות שלהן בכדי לרצות את ציבור הקונים. אחת לכמה זמן עולה ברשת סרטון שמתעד מענה טלפוני ברמה נמוכה של חברה גדולה ללקוח. אל תיתנו לזה לקרות בעסק שלכם, למען שמירה על התדמית החיובית של העסק או החברה שלכם. הדרך היחידה לעשות זאת היא באמצעות השכרת שירות מענה טלפוני.

צרכים שונים של שירות המענה הטלפוני
כל חברה צריכה שירות לקוחות ברמה גבוהה. הבנו כבר חלק מהחשיבות של שירות לקוחות ברמה גבוהה, בטח בשוק התחרותי של ישראל כיום. עם זאת, יש סוגים הנפוצים ביותר בנושא של מענה טלפוני. הנה כמה מהשימושים הנפוצים והמוכרים לשירותן של חברות המספקות שירות מענה טלפוני לבתי עסק:

  • שירות לקוחות לעסקים עמוסים 
  • קבלת תשלומים ותרומות לעסקים או עמותות 
  •  הזמנת תורים 
  •  שירות "איך אני נוהג?" לחברות ליסינג
מענה טלפוני לסוכנויות נסיעות
אחד התחומים בהם נזקקות החברות ובתי העסק שבשוק לשירות מענה טלפוני, הוא בתחום התיירות והנסיעות. בבתי עסק כאלה, שירות הלקוחות תופס מרכיב מרכזי במוצר, יותר מבדרך כלל. יש הרבה לקוחות שזקוקים לסוכני נסיעות בדחיפות ובשעות לא מקובלות, כך ששירות הלקוחות משחק תפקיד חשוב. בעונות מסוימות, עסקים אלו נזקקים לגיבוי כוח אדם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה