יום חמישי, 24 בספטמבר 2015

מנעולנים

מקצוע המנעולנות הוא מקצוע חשוב שדורש הכשרה מקצועית ויש לו דרישה רבה ביום יום. המנעולנים המקצועיים יכולים לסייע בבעיות שונות כמו בפריצת דלתות, ,כספות או שחזור ותיקון מפתחות ומנגנונים. כדי לעשות את העבודה שלו על הצד הטוב ביותר על המנעולן להיות בעל הכשרה, ניסיון ועליו להיות בעל כלים מיוחדים שמתאימים לעבודה. המטרה של כל מנעולן היא לבצע את העבודה שלו במהירות, ביעילות וזאת תוך כדי המינעות מפגיעה במנגנונים השונים שבהם הוא מטפל. לכן, גם מי שחושב שהוא יכול לבצע את העבודה של המנעולן בעצמו צריך לזכור כי הוא עלול להביא לפגיעה במנגנונים השונים ולהישאר ללא מענה מתאים (מה שגם יכול לסבך את העבודה עבור המנעולן).

חיפוש מנעולן בסביבה שלכם 
אם נתקעתם מול דלת שלא נפתחת מכל סיבה שהיא, אתם צריכים לחפש מנעולנים באזור שלכם. הדרך הטובה ביותר למצוא בעל מקצוע שיגיע אליכם מהר היא לחפש באינטרנט אחר מנעולן בתוספת האזור שאתם נמצאים בו (למשל מנעולן בנתניה, במרכז ועוד). כדי לברר שהמנעולן יכול להגיע בנוחות שלכם יש לשאול כמה זמן ייקח לו להגיע למקום. מנעולן שיכול לעזור בבעיה שלכם חשוב להבין כי המנעולן יכול לעזור בבעיות שונות כולל בעיות של מנגנונים. כלומר, יכול להיות שאתם יכולים להיכנס ולצאת ואפילו לנעול את הדלת, אך התחושה היא שהמנגנון לא עוד "חלק" ושיום אחד המפתח יתקע במנעול ואז כדאי מאד לחפש מנעולנים בהקדם ובשעות העבודה הסטנדרטיות.

לפרט את הבעיה כבר בטלפון 
בשיחה עם מנעולנים מומלץ מאד לפרט את הבעיה כבר בטלפון ובמיוחד אם היא נראית לכם מורכבת או דורשת כלים מיוחדים. אם המנעולן יודע מראש שאולי יהיה צורך להחליף את המנגנון של המנעול יכול להיות שהוא יביא איתו כלים מיוחדים לכך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה