יום שלישי, 13 באוקטובר 2015

הכל על מוקד שירות הלקוחות של רמי לוי



חברת הסלולאר של רמי לוי נוסדה בסוף שנת 2011 הרבה אחרי המתחרות ולמרות זאת מצליחה להיות לפני כולם בשירות ובמכירות תודות למוקד שירות הלקוחות של רמי לוי שהכשיר וקיבל אל שורותיו אנשי מקצוע טובים ואיכותיים שמצליחים להניע את גלגלי החברה להצלחה גדולה. לא פלא שאחרי כל כך מעט זמן באוויר מדובר בחברת סלולאר עם קהל לקוחות גדול שמצביע שוב ושוב לאדם שרוצה את הטוב ביותר לזולת.

הכל בזול
מוקד שירות הלקוחות של רמי לוי יכול להציע לציבור האזרחים חבילות תקשורת זולות יותר מהמתחרים וזאת בגלל המודל העסקי עליו מושתת החברה. חברת התקשורת של רמי לוי חתמה על עסקה משתלמת עם חברת פלאפון, בה היא מתחייבת לרכוש מפלאפון כמויות עתק של דקות שיחה, הודעות אס אמ אס ונפחי גלישה, עבור פלאפון מדובר בעסקה משתלמת ולכן היא מוכרת לרמי לוי את הנ"ל במחירים שאין לאף חברת סלולאר אחרת.

להיות ראשון לפני כולם
בנוסף לשירותים הרבים שמוקד שירות הלקוחות של רמי לוי נותן יש שרות ייחודי שפונה למגזר החרדי בארץ והוא מכירת ניידים בפיקוח רבני. מדובר במהלך חכם לפני כולם ויש לו הדים רבים והצלחה מסחררת לכן לא פלא שמדובר בחברה אהובה על כלל הציבור.

שירות מהיר כשצריך
מוקד שירות הלקוחות של רמי לוי נמצא בפריסה ארצית לכל אורכה ורוחבה של הארץ, מאוייש כל היום וכל השבוע לאורך כל השנה רק בכדי לעמוד ברצון לתת מענה לקהל הלקוחות שגדל מרגע לרגע. אין ספק שלהיות ראשון בשירות זה מחייב ולכן מוקד הלקוחות של רמי לוי אחד מנותני השירות הטובים שיש לנו בארץ אם זה בסיוע מרחוק בפתרון בעיות בקו, באינטרנט ובכל נושא אחר.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה