יום חמישי, 22 באוקטובר 2015

טיולי משפחות בפיליפינים



טיולי משפחות בפיליפינים – איך תרצו לצאת אליהם

טיולי משפחות בפיליפינים יכולים להיות חוויה בלתי נשכחת לכל המשפחה. ישנם כמה דברים שהופכים טיולים אלו לקסומים ובניהם המקום היוצא דופן, האווירה והאנשים איתם באים במגע לאורך הטיול. אזרחי הפיליפינים נחשבים לנחמדים באופן כללי והם נותנים שירות מעולה גם למבוגרים וגם לילדים ומשפחות רבות שחזרו עם ילדיהן מטיול שכזה מספרות על אוסף של חוויות שהיו מעל מעבר לציפיות שלהן. כיוון שכך, אחת השאלות שיש להתייחס אליהן היא אם לצאת לטיול לבד או אם לצאת עם קבוצה מאורגנת.




לצאת לטיול כמשפחה בלבד

כל משפחה אשר רוצה לעשות זאת יכולה לתכנן בעצמה טיולי משפחות בפיליפינים. היתרון של תכנון עצמי ויציאה ללא קבוצה הוא בחופש לאורך הטיול. טיול ללא משפחות נוספות יתאים בעיקר למשפחות מגובשות, שרוצות לטייל ללא חברה ישראלית נוספת ולמי שמרגיש כי הוא יכול לתכנן לבד את הטיול בצורה הטובה ביותר למשפחה שלו. כמובן, ישנן משפחות רבות שיוצאות אל הפיליפינים בעצמן ללא הדרכה ורבות נעזרות בשלב התכנון בחברה מקצועית.

לצאת לטיול מאורגן

ישנם טיולי משפחות בפיליפינים מאורגנים שמזמינים משפחות לצאת יחד. לטיול מצטרף גם מדריך מנוסה שמכיר את הפיליפינים ואת המסלול אליו יוצאים והוא יכול להפוך את הטיול למעניין יותר. אפשרות זו מתאימה למשפחות שרוצות ליהנות מטיול רגוע ושקט, לא לדאוג יותר מדי לפרטים הקטנים והארגונים וכמובן למשפחות שרוצות ליהנות מטיול בחברה טובה.

איזה טיול מתאים לכם

השאלה איך לצאת אל טיולי משפחות בפיליפינים לבד או עם חברה עולה אצל רבים. הבחירה היא אישית מאד ועם זאת מומלץ לבחון מה יש לכל אפשרות להציע לכם, לחשוב מה מעניין אתכם ובעיקר לצאת לטיול שכל המשפחה רוצה לצאת אליו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה