יום שלישי, 6 באוקטובר 2015

ליטוש מרצפות ישנות



ליטוש מרצפות ישנות – בחירת החברה המתאימה לעבודה
ליטוש מרצפות ישנות יכול לחסוך לכם הרבה מאד כסף ואי נוחות שבפעולת השיפוץ. הליטוש מתאים לכל בית או מבנה שבהם המרצפות התיישנו או זזו ולהעניק תחושה של ריצוף חדש בלי לבצע פעולות שמפריעות לחיי היום יום במקום. התוצאה של עבודת הליטוש היא רצפה מבריקה ומפולסת שנראית כמו חדשה (אף על פי שהיא יכולה להיות ישנה מאד).

קבלת המלצות על החברה
היום קל מאד למצוא המלצות על כל אחד וכך גם על חברה שמבצעת ליטוש מרצפות ישנות. החברה שמבצעת את העבודה יכולה להציג את הניסיון שלה ואם אתם לא בטוחים בעבודה שלה אתם יכולים לבקש ממנה לקבל המלצות מלקוחות ולשוחח עם לקוחות שכבר ביצעו עם החברה את הליטוש.




זמן העבודה
החברה המוזמנת צריכה לתת מראש הערכת זמן לביצוע עבודת הליטוש. בשיחה המקדימה מומלץ מאד לשאול את החברה מהן המגבלות של העבודה ולברר איתה מה היא צריכה מכם. למשל, אם החברה מבקשת מכם לפנות את השטח שבו מתבצע ליטוש מרצפות ישנות חשוב מאד לעשות זאת מראש כדי לא לעכב את העבודה. יש לשים לב כי חברה שמציעה לבצע את העבודה בזמן קצר מאד יכולה לעורר חשד ולא להתאים לכם כיוון שעבודת הליטוש לוקחת זמן.

מחיר
אחד השיקולים בבחירת חברה לביצוע ליטוש מרצפות ישנות הוא המחיר שהחברה מבקשת עבור העבודה שהיא מבצעת. המחיר צריך לכלול את כל העבודה ולהיות מפורט מאד. בהצעת המחיר יש לבחון מה מבטיחה החברה וגם לסכם אם הליטוש ייתן לרצפות גימור במראה מט או מבריק. חשוב מאד להסתכל על הצעת המחיר ולהשוות רק בין הצעות דומות ולבחור את החברה הטובה ביותר ולא רק הזולה ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה