יום שבת, 21 במאי 2016

מחיר מעלית ביתית



מה משפיע על מחיר מעלית ביתית?

מחיר מעלית ביתית נע בטווח סכומים רחב

כיום ניתן להזמין מעלית ביתית בהתאמה אישית, ולשלוט בכל היבט טכני ועיצובי שלה. בהתאם, ישנם גורמים רבים אשר משפיעים על מחיר מעלית ביתית, ויש לקחתם בחשבון בטרם הזמנת מעלית שכזאת. 




אז מה משפיע על מחיר מעלית ביתית?

·         מספר הקומות: מספר הקומות אליהם תצטרך להגיע המעלית משפיע על מחיר מעלית ביתית, וככל שהוא יותר גבוה כך נשלם עבור יותר. חשוב לזכור אבל כי מחירה היחסי של כל קומה נוספת הינו נמוך יותר, כלומר- על הקומה הרביעית נשלם פחות מעל הקומה השלישית, על הקומה השלישית נשלם פחות מעל הקומה השנייה וכן הלאה.  

·         רוחב המעלית: רוחב המעלית משפיע הן על המנגנון הנדרש לשם הפעלתה והן על אופן ההתקנה שלה, ולרוב ככל שנבחר ברוחב רחב יותר, כך יגדל מחיר מעלית ביתית. למרות זאת, חשוב לבחור ברוחב אשר יענה על צרכינו בכדי למנוע השקעה מיותרת במעלית. 

·         משקל מקסימלי: המשקל המקסימלי שהמעלית יכולה לשאת תלוי בעיקר במנגנון ההפעלה שלה ובכוח המנוע שלה, וניתן להתאימם לפי רצוננו. ככל שנדרוש משקל גבוה יותר, כך יעלה מחיר המעלית, ולכן חשוב להתקין מעלית אשר יכולה לשאת את המשקל הנחוץ לנו, אולם אין צורך בשדרוגה לשם נשיאת משקלים כבדים הרבה יותר. 

·         עיצוב המעלית: כמו כל פריט ריהוט, גם מחיר מעלית ביתית מושפע מעיצובה. מעליות ביתיות מגיעות כיום בשלל עיצובים אשר יכולים להתאים לכל בית ולכל סגנון, והתאמה אישית של העיצוב תגרור תוספת בתשלום עבור המעלית. 

מחיר מעלית ביתית יכול להשתנות בצורה משמעותית בין הדגמים השונים
מחיר מעלית ביתית נע לרוב בין 80,000-110,000 ₪, ומושפע מכלל הגורמים שהוזכרו, כך שחשוב לקחתם בחשבון בטרם הזמנת מעלית ביתית, ולוודא הזמנה חכמה ויעילה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה