יום שלישי, 24 במאי 2016

מפות שולחן



מה צריך להיות המראה של מפת השולחן? האם היא תמיד צריכה להיות לבנה וזכה לגמרי? יש שיגידו שלפעמים זה בהחלט ראוי, אבל אחרים יבחרו דווקא בכיוון של מפות שולחן מעוצבות. אפשר שבהחלט יש מקום לשני הסוגים ובכל מקרה - כדאי לעצור רגע ולהבין מדוע מפות שולחן מעוצבות נחשבות כיום לאחד מהאלמנטים החשובים ביותר בעיצוב של הבית - הן כאשר אתם מארחים, אך גם כשמדובר על היומיום.

אז מה המפה המעוצבת נותנת לנו?
קודם כל מפות שולחן מאפשרות לנו לקבל מראה הרבה יותר מגוון מהרגיל בדרך כלל. נסו להסתכל סביבכם ובדגש על פינת האוכל - כמה צבעים יש במקום? יש להניח שהקירות הם לבנים, ואין המון אלמנטים צבעוניים. זה גם הגיוני כי לא נרצה בהכרח תמיד להתפרע עם העיצוב של הרהיטים שלנו. אולם כשזה מגיע לבחירה של מפות שולחן מעוצבות, כאן זה בהחלט המקום שמאפשר לכם את הגישות יוצאת הדופן הזו! הפעם  אתם יכולים לבחור במפות עם דוגמאות והדפסים שונים בכל צבע שרק תרצו ובכל צורה - מעלים, דרך פרחים, עובר בבע"ח, ועד לדוגמאות של צורות מופשטות. כך או כך, זה המקום שלכם לרענן קצת את פינת האוכל וליצור מראה יותר מושך ויותר צבעוני.



אפשרויות גם לכל מועד
מאחר שכיום אתם יכולים לקנות מספר מפות שולחן מעוצבות, הרי שכך גם תוכלו להתאים תמיד את המפה אל המועד המתאים .כך למשל אפשר לבחור במפה עם קישוטי צמחים אביביים אם תאם מארחים אצלכם בליל הסדר, ואפשר לבחור במפות עם צבעים כהים ובעלות מראה כבד יותר אם למשל מדובר על אירוח בזמן החורף, וכיו"ב. כך או כך - תמיד אתם תמצאו מפות שולחן מעוצבות אשר יקלעו לטעם שלכם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה