יום רביעי, 4 במאי 2016

טיול פרטי לפרו



טיול לאזורים הנידחים של אמריקה מזמן לנו מפגש בלתי אמצעי עם תרבויות ונופים ייחודיים
חלקנו הגדול בעודנו מטיילים ברחבי העולם, יוצאים לטיול בשאיפה לחוות חוויות חדשות וזרות. למרות שאיפה זו, רוב העולם, בוודאי אתרי התיירות הנפוצים, מזמן לנו בסופו של דבר מנעד חוויות די מצומצם. רוב ארצות העולם המערבי, והאזורים אשר אותם פוקדי מטיילים בשאר העולם מתנהל בצורה דומה מאוד, כשהאתגרים והמפגשים הבין אישיים מצטמצמים לחוויה אחידה ושגרתית, גם אם נוחה. טיול רחוק יותר לאזורים אקזוטיים של העולם הינו אמנם אתגר מבחינות רבות, אך הוא מזמן לנו חוויה שונה לחלוטין. טיסה לאזורים הנידחים של דרום אמריקה, אותם לא פוקדים גדודי המטיילים יאפשר לנו מפגש בין אישי עם תרבויות עתיקות ומרתקות, כמו גם עם נופי בראשית ייחודיים שפשוט יגררו אתכם לטייל בהם עוד ועוד.




מהם האטרקציות המיוחדות בטיול פרטי לפרו 
על מנת להגיע לאזורי הנידחים ביותר בדרום אמריקה, יש להתרחק ככל האפשר מאזורי ההתיישבות האירופאית הראשונית, לאזורים בהם התרבות המקומית שרדה. אזור צפון מערב היבשת המכיל בין השאר את פרו, הינו אזור מושלם לטיול פרטי ייחודי. טיול פרטי לפרו הינו מומלץ ביותר, וכולל מספר אטרקציות מיוחדות:
·         טיולים ברכסי הרים: ההרים של פרו, בהם מגדלים המקומיים גידולים חקלאיים שונים כבר מאות ואלפי שנים הם יפיפיים, וטרק ארוך ביניהם יפגיש אתכם עם מגוון נופים וחיות בר.
·         תרבות מקומית: בפרו התקיימה תרבות מתקדמת ביותר, אשר נכחדה כמעט לחלוטין עם הכיבוש האירופאי. גלו את שרידי בני התרבות האינדיאנית המקומית בשיחות עם מקומיים.

ניתן להיעזר בשירותי תכנון טיול פרטי לפרו
על מנת שתוכלו להפיק את המרב מהטיול שלכם, תוכלו להיעזר בחברה מקצועית. כך תוכלו להיות בטוחים שתכנון הטיול הפרטי שלכם יהיה הטוב ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה