יום רביעי, 4 במאי 2016

סוגי קרוואנים להשכרה



כיום מבחר הקרוואנים להשכרה בארץ גדול ורחב
במידה והנכם מעוניינים בטיול חוויתי, יוצא דופן, נוח ובלתי נשכח, קרוואנים להשכרה יוכלו לסייע לכם ולשדרג לכם את הטיול. כיום ישנם סוגים רבים של קרוואנים אשר מתאימים לכל אחד ולכל טיול, כך שלכם נשאר רק לבחור את הקרוואן המתאים לכם ולהתחיל לנסוע.
אז אילו סוגים של קרוואנים להשכרה קיימים?
·         קרוואנים עם וו גרירה: הסוג הנפוץ ביותר של קרוואנים להשכרה הינם קרוואנים המתחברים לוו גרירה לרכב, כך שאתם יכולים לטייל עם הרכב שלכם ולחבר אליו את הקרוואן. קרוואנים להשכרה מסוג זה לרוב מגיעים ללא ציוד הגרירה, ויש לשכור אותו בנפרד או להגיע עם רכב הכולל אותו.
·         קרוואנים ניידים: בניגוד לקרוואנים המתחברים לוו גרירה, בהם יש צורך לדאוג גם לציוד גרירה ראוי, ישנם קרוואנים המשולבים עם כלי רכב, כך שנהג הקרוואן יושב בעצם בתוך הקרוואן בעת הנהיגה, ואין צורך ברכב נוסף לשם הסעת הקרוואן. קרוואנים להשכרה מסוג זה מגיעים בדרך כלל בגודל הגדול ביותר, אשר בו ניתן להלין משפחה של כמה נפשות. 

·         קרוואנים בגדלים שונים: קרוואנים להשכרה מגיעים במגוון רחב של גדלים, החל מקרוואנים ליחיד או לזוג ועד לקרוואנים למשפחה של שש נפשות. גודל הקרוואן משתנה גם בהתאם לציוד הנמצא בו, וקרוואנים המצוידים היטב יהיו גדולים יותר מאשר קרוואנים בהם הציוד מוגבל.
·         תוספות לקרוואן: קרוואנים רבים אשר מוצעים כיום להשכרה מגיעים עם ציוד נלווה ותוספות שונות לקרוואן כגון ציוד לטיול, ציוד לבישול, גריל חיצוני, פינת ישיבה חיצונית, צליות ליצירת צל בכל מקום חניה וכדומה. תוספות אלה יכולות לסייע לכם רבות במהלך הטיול, והן נועדו בכדי לענות על כל צרכיכם כאשר אינכם נמצאים בבית או במקומות לינה מסודרים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה