יום שבת, 14 בינואר 2017

טיסות לפיליפינים



טיסות לפיליפינים בהיבטים שונים

לאור העובדה שרפובליקת הפיליפינים היא למעשה ארכיפלג של מעל ל-7,000 איים טרופיים, הדרך הפרקטית ביותר להגיע לאזורים אלה היא באמצעות סירות או מטוסים.
 טיסות לפיליפינים נחשבות לדרך הבטוחה והיעילה ביותר להגעה לאזורי האיים. עבור תיירים, במקרים רבים זו גם האופציה הזולה ביותר שכן ניתן למצוא טיסות לפיליפינים במחירים מגוחכים בעונות מסוימות. רפובליקת הפיליפינים מהווה כר פעילות נוח עבור חברות לואו-קוסט רבות אשר מפעילות טיסות לפיליפינים במחירים מוזלים. למעשה, נמצא כי מעל ל-80 אחוזים מכלל הטיסות לפיליפינים מופעלות באמצעות חברות אלה.



גורמי ממשל במדינה, שעוסקים בנושאי תיירות, בוחנים לאחרונה אפשרויות להוזלה או לביטול של כלל המסים שנדרשים לשלם אזרחים פיליפיניים בטיסות.
כיום, אזרחים פיליפיניים משלמים סכומי מיסוי שונים בהתאם למחלקות בהם יושבים במטוס, וזאת ללא התחשבות ביעד אליהם טסים. עם זאת, מסים אלה אינם חלים על כלל האזרחים, וניתנות הקלות בנושא לכאלה הטסים למטרות עבודה.
כאשר הדבר נוגע לטיסות, חברות רבות ומנהלים בכירים מצפים לקבל שירות עילאי. אנשי עסקים שמגיעים על ידי טיסות לפיליפינים ולאזורים אחרים באסיה דורשים לקבל שירותים ברמה הגבוהה ביותר, הן מבחינת הנוחות והן מבחינת ההצעות הקולינריות. בנוסף, ראוי לציין כי עבור אנשי עסקים רבים הטיסות אינן נחשבות לזמן מנוחה, נהפוך הוא – זהו זמן אידיאלי עבורם להתמקד בעבודתם ולהכין את עצמם בצורה טובה יותר לפגישות העתידיות. מסיבה זו, עולה הצורך בשיפור ובייעול הטיסות לאזורים אלה.
חברות תעופה רבות מכירות בפוטנציאל הרב שיש במעבר בין האיים במדינה. עם זאת, נראה כי רפובליקת הפיליפינים איננה משקיעה משאבים רבים בבניית שדות תעופה חדשים ובשיפורם של אלה הקיימים. החלטה אמיצה של ראשי הממשל בהפניית משאבים לצרכים אלה עשויה ליצור מקומות עבודה רבים, הן עבור עובדי תיירות נוספים והן עבור חברות תעופה חדשות שייכנסו לשוק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה