יום ראשון, 8 בינואר 2017

טיפים לבחירת עורך דין מסחרי



עורך דין מסחרי מספק מגוון רחב של שירותים ולכן צריך לדעת לבחור אותו בצורה נכונה. אפשר לבצע סינון גס וראשוני לפי אזורי מתן השירות של עורך הדין. כאן ההפרדה העיקרית היא בין עורכי דין שמציעים את השירות שלהם עבור תושבי תל אביב והמרכז, אזור השרון, חיפה והקריות, ירושלים, השפלה והדרום והנגב. בחירת עורך דין לפי אזור מתן שירות יכולה להבטיח זמינות גבוהה ולמנוע עיכובים במשך הטיפול בתיק.

לאחר סינון גס בין עורכי דין לפי אזורי מתן שירות, אפשר לבדוק את סוג השירות הספציפי שבו עורך הדין המסחרי מתמחה. יש שורה ארוכה של הבדלים בין עורכי דין שמתמחים בהסכמים מסחריים בלבד לבין עורכי דין שיכולים להציע שירותי ייעוץ גם בעת גיוס הון, כינוס נכסים, טיפול בעוולות מסחריות, עסקאות מיזוג ורכישה וכן הלאה. המשפט המסחרי משתנה לעיתים קרובות ועורך הדין נדרש להכיר את פסקי הדין כדי לייצג את הלקוח בצורה אפקטיבית.

למה חשוב לבחור עורך דין מסחרי ותיק ומנוסה?
הניסיון הוא אינדיקציה מצוינת לרמת המקצועיות של עורך הדין. במסגרת צבירת הניסיון נדרש עורך הדין להתמודד עם סוגים שונים של תיקים ותביעות. הוא מתנסה בפועל בליטיגציה מסחרית מול בתי המשפט, בייצוג לקוחות מול ערכאות משפטיות שונות ובסופו של דבר גם בעריכת הסכמים או בהמלצות על גישור.
חשוב לבחור עורך דין מסחרי ותיק כדי ליהנות מכל הניסיון שלו. אפשר לברר לגבי רמת הניסיון של עורך הדין באמצעות קבלת המלצות מלקוחות קודמים, תיאום פגישת היכרות לא מחייבת ואיסוף מידע באתרי האינטרנט. כמו כן, יש לוודא שמדובר על עורך דין אמין וזמין. רצוי לתת עדיפות לעורך דין עם תואר רלוונטי והסמכה עדכנית. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה