יום שלישי, 17 ביולי 2012

הלבנת שיניים


שיטות שונות של הלבנת שיניים
השיניים שלנו נותנות לנו מענה בכמה חזיתות. הן מספקות לנו את היכולות לאכול בצורה טובה על ידי לעיסת האוכל, הן מאפשרות לנו להגות עיצורים בצורה מושלמת, ויש להן גם תפקיד אחר – הפן הוויזואלי. אנשים רבים חולמים על שיניים לבנות יותר. אין ספק שהיום, עם התקדמות מדע הרפואה, אפשר לעבור יותר ויותר טיפולים שונים של הלבנת שיניים שיהיו יעילים במיוחד. הטיפולים הללו גם נבדקים תכופות, ומוכח שהם יעילים למדי. עם זאת, יש ביניהם הבדלים שונים בעלויות, במשך הזמן, ובסיכויי ההצלחה. לכן החלטנו לרכז עבורכם כמה מהטיפולים שאפשר לעבור.

הלבנת שיניים שאיננה רפואית
הלבנת שיניים לא חייבת להתבצע בפיקוח רפואי, או פיקוח בכלל. יש היום אפשרות לעבור הלבנת שיניים באמצעות משחות שיניים מיוחדות שמלבינות. המשחות הללו הן אכן יעילות אך פועלות לאט לאט לאורך זמן, וצריך גם להקפיד על אורח חיים שלא יעודד הופעה של עכירות (הימנעות מעישון וממאכלים מלכלכים). אופציה אחרת היא לעבור טיפולי באמצעות פסי הדבקה. גם טיפול זה הוא אישי ואיטי - אך עובד לטווח הארוך.

טיפולים אצלם המכונים השונים
אפשר לעבור טיפול של הלבנת שיניים באמצעות לייזר. טיפול זה לא חייב להתבצע אצל רופא שיניים, וכיול להתבצע גם במכונים שפשוט מתמחים בכך. בטיפול זה נמרח ג'ל מיוחד על גבי השיניים, ובאמצעות הקרנה של לייזר שמחמם את הג'ל - מתקבל האפקט הרצוי. טיפול זה של הלבנת שיניים הוא יעיל למדי, אך צריך לקחת בחשבון שצריך לחזור עליו למשך תקופה מסוימת, אם רוצים שהתוצאה תישמר.

ומה הרופא מציע לכם?
הלבנת שיניים אצל רופא שיניים נחשבת לשיטה היעילה והמהירה ביותר. גם בשיטה זו מורחים ג'ל על גבי השיניים של הנבדק, אולם לא עושים שימוש כלל בלייזר. במקום זאת הרופאים מחממים את הג'ל בשיטות אחרות ושונות, בפיקוח מלא שלהם. כך תוך זמן קצר אתם מקבלים שיניים לבנות לחלוטין, שגם נשארות אתכם לאורך זמן. אם אתם רוצים לשדרג את המראה שלכם, זה הזמן לקבל המלצות על רופא מומחה להלבנת שיניים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה