יום שלישי, 17 ביולי 2012

חשבונית לשכיר


מתי כדאי להוציא חשבונית לשכיר?
נניח שיש מצב, שבו אתם עובדים בעבודה בתור שכירים, אבל אתם מעוניינים גם להרוויח קצת כסף מעבודה עצמאית בתור פרילנסרים. במצב הנוכחי, אין לכם זמן לגשת ולהתחיל לנהל ממש עסק עצמאי לפי כל הכללים הדרושים. אין לכם את הכוחות לעקוב אחרי כל ההכנסות, למלא הצהרות לרשות המיסים, לשבת עם רואי החשבון, וכיו"ב. במקום זה, למה שלא תשתמשו בשירות שיאפשר לכם לעסוק בעבודה עצמאית, בלי כל הטיפול הכרוך בכך?

פתרון מעולה לעבודה מהצד
יותר ויותר שכירים שרוצים גם לעבוד מהצד, בוחרים בשירות של חשבונית לשכיר שתאפשר להם ליהנות מהיתרונות של שני העולמות. חברות של חשבונית לשכיר הן אלו שמשמשות למעשה כגורם שמעביר לרשויות המס את כל הניכויים הדרושים ממשכורת הברוטו שלכם בתור עצמאיים, ובכך אתם לא צריכים כלל לעסוק בנושא. ההבדל בין חברת חשבונית לשכיר לרואי חשבון, הוא שגם אם רו"ח עוזר לכם, האחריות היא עדיין עליכם. לעומת זאת במקרה השני החברה שנותנת את השירות היא זו שאחראית על הדיווח.

פתרון גם למצבים נוספים
שירות של חשבונית לשכיר יכול לסייע לכם לא רק אם יש לכם עבודה מהצד בזמן שאתם שכירים. קיימים מצבים שבהם אתם תהיו בין שתי עבודות בתור שכירים ,כאשר בהפסקה של חודש-חודשיים באמצע אתם תרצו לעבוד בתור עצמאיים. ברור שבמצב כזה, כל תהליך פתיחת התיקים יהיה ארוך יותר מהזמן שתעבדו. במקום זה פשוט הולכים לשירות של חשבונית לשכיר, ומתחילים לעבוד, ובסוף סוגרים את השירות כשחוזרים להיות שכירים.

והכל מתבצע אוטומטית
היתרון המרכזי של חשבונית לשכיר הוא בכך שאתם לא צריכים בכלל להתעסק עם חישובים וניהול פיננסי של עסק מול הרשויות השונות. בסוף כל חודש, אתם תקבלו מהחברה את הסכום שמגיע לכם נטו, ישירות לחשבון הבנק, בדיוק כפי שמקבל כל שכיר את משכורתו מבלי להתעסק עם ניכויי מיסים וכיוצא באלה. שירות של חשבונית לשכיר יכול לחסוך לכם זמן, אשר יוקדש במקום זאת לעבודה שלכם ולהגדלת מחזור הרווחים. אין ספק כי מדובר בפתרון נפלא עבורכם!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה