יום חמישי, 5 ביולי 2012

רהיטים למשרד מעוצב


הקטלוג השלם של רהיטים למשרד

 קטלוג של רהיטים למשרד יציג ברוב המקרים מספר סוגי ריהוט. לכל ריהוט יש מאפיינים אחרים, הבאים לידי ביטוי באופן בו הוא מעוצב ובפרקטיקה אותה הוא מספק. יחד עם זאת, יש להבחין בין רהיטים למשרד המיועדים לשימוש העובדים לבין רהיטים אשר תפקידם להנעים את זמנם של הלקוחות. סביבת העבודה משפיע ישירות על היעילות, מצב הרוח והנוחיות. רק הרמוניה המתקבלת מבחירה נכונה של רהיטים למשרד עונה על כל הצרכים של העובד המודרני ועוזרת לו להשיג תשואה גבוהה יותר עבור העסק.

רהיטים למשרד מעוצב – להתחיל עם כסאות
סוג ראשון של רהיטים למשרד הוא הכיסאות. בעבר היו הכיסאות מקובעים על צורה אחת בלבד, אך כיום ניתן למצוא כסאות בצבעים, גודלים וצורות שונות. כאשר בוחרים כסאות יש לחשוב על אופן השימוש בהם: האם הם אמורים לעמוד במקום אחד, לעבור ממקום למקום, להתמקם בחדרי ישיבות או להוות חלק מפינות המתנה.

רהיטים למנהלים ולחדרי ישיבות
סוג אחר של רהיטים למשרד מעוצב מתאימים לחדרי המנהל וחדרי הישיבות. רהיטים מן הסוג הזה צריכים להיות מעט שונים מהרהיטים האחרים, וזאת לצורך מתן תחושה רשמית ומעודנת עבור הנוכחים. מבחינת מחירים עלותם של רהיטים כאלה לא תמיד גבוה יותר, ולעיתים ניתן לרכוש אותם במסגרת חבילות עיצוב שלמות.

אביזרים משלימים במסגרת ריהוט משרדי
רהיטים למשרד כוללים גם אביזרים משלימים, כגון דלפקי קבלה ומחיצות. במשרדים בעלי אופן ספייס המחיצות הן חלק בלתי נפרד מסביבת העבודה, ולכן חשוב להקפיד על מחיצות באיכות גבוהה. קווי מתאר קלאסיים ושמירה על פונקציונאליות מלאה הם תכונות החשובות עבור ריהוט משרדי. ניתן להתרשם מריהוט כזה באמצעות קטלוגים, או להגיע אל אולמות תצוגה ולבחון מקרוב את הריהוט המוצע. בכל מקרה, חשוב להבין כי בחירת רהיטים למשרד מעוצב צריכה להיעשות לאחר שבדקתם והשוויתם בין מספר חברות המתמחות בתחום של ריהוט משרדי. חשוב שתקבלו ייעוץ מקצועי מנציגי החברות על מנת שתוכלו להגיע בסופו של דבר להחלטה ולרכישה של רהיטים למשרד מעוצב אשר ישרתו את כל אנשי המשרד וכמובן גם את האורחים. בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה