יום שלישי, 17 בספטמבר 2013

סוככי זרועות



בין סוככי זרועות ידניים לחשמליים

בבואכם להתקין סוככי זרועות כאלה ואחרים, עליכם לקבל החלטה חשובה מאד לצורך העניין - האם אתם מתקינים סוככים בעלי מנגנון פתיחה ידני או מנגנון חשמלי? מעבר לתכונות הבולטות והידועות - כמו העובדה כי סוכך חשמלי כולל מנגנון אוטומטי ומחירו גבוה יותר, יש עוד כמה דברים אשר מן הסתם חשוב מאד לקחת בחשבון. לעתים אתם תגלו כי התקנה של סוככי זרועות חשמליים מהווה עבורכם חובה, ולעתים דווקא כדאי להישאר עם הסוככים הידניים. אז איך אפשר לדעת אילו מן הסוככים עדיפים יותר להתקנה?

כך תדעו לבצע בחירה מתאימה

האמת היא כי תמיד כשאתם רוכשים סוככי זרועות, חשוב כי הם יתאימו במדויק לצרכים שלכם הלכה למעשה בשטח. כך למשל, אם אתם רוכשים סוככים על מנת לקבל צל נעים בחצר הבית שלכם, סביר מאד להניח כי הצורך בסוככים חשמליים הוא קטן למדי מן הסתם. סביר להניח כי אתם לא תטרחו ממילא במיוחד לסגור את הסוככים כאשר הם לא בשימוש. אין לכם צורך ליצור מצג מיוחד לעוברים ושבים, והסוככים שלכם יישארו קבועים למדי. על כן, נראה כי אין צורך לשלם מחיר נוסף עבור סוככי זרועות חשמליים כאלה ואחרים.
לעומת זאת, אם אתם מנהלים של מתחם עסקי מסוים כמו חנות או בית קפה - מומלץ בחום להשקיע ברכישה של סוככי זרועות חשמליים. במצבים הללו, אתם תרצו לעתים לסגור ולקפל את הסוככים במידה ומזג האוויר יאפשר זאת, ולאפשר לשמש הנעימה לשטוף את האזור. על מנת שלא תצטרכו בכל פעם לבוא ולסגור ולפתוח את הסוכך בתחילת או בסוף יום, מומלץ להשקיע במנגנון חשמלי מתאים.

עוד כמה החלטות חשובות

יש לזכור שמעבר לבחירה של סוככי זרועות ידניים או חשמליים, יש עוד החלטות שחשוב לקבל בהקשרים הללו. יש לשים לב לבחירה של יריעות הבד, ולהקפיד על כך שיהיה מדובר על יריעות PVC חזקות. יש לקבל החלטה גם על הגודל של הסוככים ולבחור את המיקום המוצלח ביותר. אולם בסופו של דבר – אתם תיהנו מסוככים איכותיים וחזקים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה