יום שלישי, 17 בספטמבר 2013

דלתות פנים מעץ



על דלתות פנים מעץ

דלתות פנים הן אלו אותן דלתות אשר נמצאות בכניסה לכל חדר וחדר, בין אם מדובר על המשרד או בין אם מדובר על הבית. אלו דלתות אשר כמובן מטבע הדברים מאפשרות את שמירת הפרטיות של יושבי החדר בצורה הטובה ביותר שניתן, ומבודדת את החדר משאר המתחם הן בהיבט הקול והן בהיבט הנראות. דלתות פנים מאפשרות הפרדה וחלוקה של החלל לספייסים קטנים יותר. דלתות פנים מעץ הן ככל הנראה סוג הדלתות הנפוץ ביותר, בפרט בתחום דלתות הפנים. מעניין לדעת, כי דלתות פנים מעץ עשויות חומר נפוץ, מגוון, זול וקל לעיבוד.


שימושים

דלתות פנים מעץ יתאימו לשימוש כדלתות פנים בבית, מפני שאלו דלתות שמתפקידן למלא את הפונקציה העיקרית – הפרדה בין חדרים. דלתות פנים מעץ עונות בנאמנות על פונקציה חשובה זו. הן מספקות בוודאות את ההגנה הבסיסית, אך לתכונה זו יש חשיבות פחותה בימינו, לגבי דלתות פנימיות. ישנם סגנונות ועיצובים רבים של דלתות פנים מעץ. העץ הינו חומר טבעי, וקיימים סוגי עצים רבים, אשר לכל סוג של עץ – תכונות הייחודיות לו.

סוגי עצים שונים

דלתות פנים מעץ מקבלות תכונות ומאפיינים של אותו חומר מהן הן עשויות, ובמקרה זה, את תכונות העץ המסוים ממנו הן עשויות; דלתות פנים מעץ המיוצרות מעץ אורן, יהיו שונות מדלתות המיוצרות מעץ אלון או עץ אגוז. בשל הקלות היחסית בה אפשר לעבד את החומר העצי ולעצבו, אפשר להכין דלתות פנים עץ בסגנונות מגוונים למדי. על כן קיומו של המבחר הגדול של דלתות עץ לפנים הבית.

עיצובים מעניינים

דלתות פנים מעץ תוכלו למצוא בעיצובים רבים, ובהשראת תרבויות שונות וסגנונות עיצוב מרהיבים. ניתן יהיה לשלב בדלתות העץ גם חומרים נוספים, למשל - חלונות זכוכית, אשר מקנים לדלת חזות מיוחדת ומעניינת. בשל היותן עשויות חומר מהטבע, דלתות פנים מעץ יעבירו תחושה ייחודית. ייתכן שעד כה בחייכם נתקלתם בדלתות עץ בסיסיות למדי, העשויות עץ פשוט, בהן אין ייחוד, אך אלו העשויות עצים בעלי נוכחות חזקה, יורגשו בצורה ובאופן אחרים לחלוטין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה