יום חמישי, 26 בספטמבר 2013

אקסיום



אקסיום בוחנת מדיניות של ממשלות
מתעניינים בהשקעות שונות בנדל"ן בארץ או בחו"ל? מעוניינים להשקיע את כספכם באפיק בטוח ואמין אשר יספק לכם תשואות נאות למדי לאורך זמן רב? אכן, הגעתם בדיוק למקום המתאים ביותר לצורך זאת. הפעילות המרכזית של חברת אקסיום, היא להשקיע בנדל"ן במדינות זרות בצורה המקצועית ביותר שניתן. יחד עם זאת, מדובר על משימה אשר ללא ספק איננה פשוטה כלל וכלל. לכל מדינה יש מדיניות כלכלית משלה, וכל אחת מתייחסת בצורה שונה למשקיעים זרים מבחוץ. בניגוד גם למה שנהוג לחשוב - לא כל מדינה שנחשבת מערבית ומפותחת, היא בהכרח מדינה שבה נוח למשקיע זר להיכנס. יש לא מעט מדינות (למשל בשוק הסקנדינבי) אשר בונות את עצמן בעיקר בהתבסס על סחר פנימי בתוך עצמן ועל מיסוי גבוה יחסית - לכן כלל לא נוח למשקיע זר. אז איך אקסיום יודעת לבחור את המדינות המתאימות להשקעה? בוחנים היטב את המדיניות של הממשלות.



מהי בעצם מדיניות כלכלית?
כאשר מדובר על מדיניות כלכלית של מדינה זרה אשר אקסיום בוחנת, חשוב מאד להבין שלא מדובר על החלטה ספציפית שהממשלה המכהנת מקבלת. המדיניות היא משהו שנתווה הרבה מעבר לממשלה הנרחבת, ומדובר בעצם על תרבות ארגונית וכלכלית אשר שוררת באותה מדינה. יש מדינות אשר באופן אינהרנטי נחשבות ידידותיות והממשלות שלהן - לא משנה איזו מהן נבחרת, תמיד מעוניינות לעודד משקיעים מבחוץ להיכנס למדינה - ומדינות אלו אקסיום מאתרת היטב ובוחרת בפינצטה. כך למשל, מדינות כמו מונטנגרו או וייטנאם נבחרו ע"י אקסיום כיעד נוח להשקעה, משום שהמדינות שלהן מפתחות ערים שונות באופן משמעותי, ומושכות כמה שיותר אנשי עסקים פנימה - ונראה שזו גם מדיניות שתישאר לטווח הארוך, שכן המדינה נהנית בחזרה מרווחים גבוהים במיוחד.

ואתם מקבלים תשואה וגם ודאות
לכם, כמשקיעים פוטנציאליים בחברת אקסיום יש כמובן יתרון חשוב מאד, שכן בעזרת העבודה של החברה והניתוח שהיא עושה למדיניות של הממשלות - אתם יכולים ליהנות מהשקעות איכותיות, עם תשואה גבוהה במיוחד, ולדעת שהסף שלכם נמצא במקום המתאים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה