יום רביעי, 16 באפריל 2014

קריסטלים



מהם קריסטלים והשימוש בהם
קריסטלים הם אבני חן שידועות לאדם אלפי שנים והם משמשות בתרבויות שונות למטרות מגוונות. לקריסטלים מייחסים אנרגיות בעלות עוצמות שונות היכולות להועיל לאדם, ונעשה בהם שימוש לעיצוב תכשיטים, כתרים, כסאות, רהיטים שונים וכדומה.
קריסטלים בתרבויות שונות
ביהדות מכונים קריסטלים אבני חושן והן שימשו כאבני קודש ונחשבו לבעלות תכונות קדושות לריפוי, גילוי האמת ולקשר עם האל. לכל אבן קריסטל יש תכונה מסויימת ויש סיפורים רבים אודות קריסטלים אלה.
בתרבות המאיה שבדרום אמריקה שימשו קריסטלים לאבחון מחלות ולטיפול בהן. והיו חכמי שבטים שהיו יכולים לראות באמצעות הקריסטלים את העתיד או לצפות בעבר.
קריסטלים יכולים לעזור לפיתוח האינטואיציה ולזכירת חלומות (שמים אבן כזו מתחת לכרית בזמן השינה). קריסטלים אחרים מיועדים ליצירת קשר עם עולמות רוחניים, ואחרים מסייעים לאדם להבין את עצמו, וישנם קריסטלים המסייעים ליצירת קשר עם מדריכים רוחניים בחלומות, ואחרים מסייעים לאיזון רגשות, להרגעת מחשבות מטרידות ולריפוי חוסר איזון גופני.
אופן השימוש בקריסטלים
אבנים אלה ניתן להניח לצד צמחים, בעלי חיים וגם ילדים קטנים לצורך ריפוי ואיזון. האנרגיות שלהם זמינות לכל אחד וכל שצריך הוא להיפתח אליהן וליהנות מהאנרגיה שהן מפיצות. חשוב לדעת כי לכל קריסטל יש משמעות אחרת בקרב אנשים שונים. האנרגיה שהן מפיצות מגיעות לכל אחד בין אם הם מאמינים בכך או לא.
אנשים נמשכים לקריסטלים ולעיתים נכנסים לחנויות המוכרות קריסטלים בלי שאפילו התכוונו לכך. בחירת קריסטל יכולה להיעשות באקראי ויש האומרים שזו הדרך הטובה ביותר להתחבר לאבן ולאנרגיה שהיא מפיצה.
גם כיום משובצים קריסטלים בתכשיטים רבים לרבות תליונים, סיכות, עגילים, טבעות וכדומה, ורבים מייחסים חשיבות רבה לסוג הקריסטל שישובץ בתכשיט בין אם הם רוכשים אותו לעצמם או כמתנה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה