יום רביעי, 30 באפריל 2014

משקפי פראדה



בית האופנה העומד מאחורי משקפי פראדה
כמעט כל חובב אופנה מכיר את משקפי פראדה ואת היתרונות האסתטיים שלהם. יחד עם זאת, לקוחות רבים מן השורה לא תמיד מצליחים לזהות את בית האופנה לפי הסגנון העיצובי, חומרי הגלם, הגזרות, האלמנטים הדקורטיביים וכדומה. רק באמצעות סקירה של בית האופנה עצמו ניתן לברר מהיכן מגיעות ההשפעות המופיעות על גבי המשקפיים ושאר פריטי הלבוש.

פראדה הוא בית אופנה איטלקי המתמחה באופנת עילית. הוא פונה לגברים ולנשים כאחד, הוא נחשב למשפיע מאוד בתעשיית האופנה וידוע בעיקר באיכותו הגבוהה. מותגי פראדה רבים הם סמל סטטוס עבור האליטה באירופה ובמקומות אחרים באולם. כתוצאה מכך זוכים גם משקפי פראדה להצלחה מאסיבית, כמו שאר מותגי האופנה העילית. מעבר לכך, בית האופנה של פראדה משקיע משאבים עצומים במניעת זיוף של משקפי פראדה או פריטים מקוריים אחרים. מומלץ לרכוש את המשקפיים רק בבוטיקים רשמיים של המותג, דרך יבואנים מורשים באינטרנט או במקומות המציגים אישור מתאים.

מובילת דעת קהל
הפופולאריות של פראדה פרצה את גבולות ברנז'ת האופנה בשנת 1989. במהלך תצוגת סתיו-חורף של אותה שנה השכילה פראדה לשים דגש על בגדים קלאסיים, אלגנטיים ובגזרות פשוטות. ההתלהבות לא איחרה להגיע ובית האופנה האיטלקי מיצב את עצמו בתור מקור לפריטים אקסקלוסיביים. עד היום נחשבת פראדה למובילת דעת קהל ואפשר לראות הוכחה לכך גם במשקפיים. 

קל לזהות את לוגו החברה של משקפי פראדה ורצוי לשלב אותם עם בגדים אחרים בסגנון איטלקי. האיכות של פראדה מבטיחה כי רכישת המשקפיים תהפוך להיות השקעה משתלמת בטווח הקצר והארוך. במילים אחרות, עדיף לשלם עוד קצת על משקפי פראדה ברמה גבוהה מאשר להתמודד כל קיץ מחדש עם רכישה חדשה ומתסכלת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה