יום שבת, 26 באפריל 2014

מלונות בפיליפינים



מלונות בפיליפינים – הבירה מנילה
איי הפיליפינים נחשבים לאחד מיעדי התיירות הגדולים במזרח הרחוק. הפיליפינים היא מדינת איים הכוללת כ 7100 איים שמהם כאלפיים מיושבים. הפיליפינים היא מוקד משיכה לתיירים מכל הסוגים לרבות משפחות המבקשות אתרי נופש באיים קסומים עם חופים לבנים, למטיילים המבקשים פעילות אתגרית של טיפוס הרים, טרקים פעילות ימית ענפה וצלילה וכדומה. הפיליפינים הם מוקד משיכה גם למטיילים צעירים עם תרמילים המציעים להם נופים עוצרי נשימה, טרקים מרהיבים, איים עם חיי לילה תוססים וכדומה.
השער לפיליפינים היא מנילה הבירה וכל טיול מתחיל ומסתיים בה. יש המגיעים לנופש במנילה עצמה עם גיחות וטיולים מחוץ לעיר ויש המתמקמים בה למספר ימים בלבד ויוצאים לטיולים ברחבי המדינה הגדולה לימים רבים. כך או כך, מלונות בפיליפינים הם אחד המפתחות לטיול או נופש מוצלחים ובמאמר זה נמליץ על כמה מלונות בפיליפינים בבירה מנילה.

מלונות במנילה הבירה
מלונות בפיליפינים יש בשפע ובמיוחד בעיר הבירה מנילה. מנילה היא עיר מודרנית הכוללת תחבורה ציבורית מיוחדת, קניונים רבים, טיילת גדולה לאורך הים, בתי קולנוע מודרניים מסעדות עם מאכלים מכל העולם ובמיוחד אוכל מקומי מיוחד במינו, וכל מה שעיר מודרנית יכולה להציע לכם. כל זאת לצד תרבות מקומית מאד מיוחדת המורכבת מפסיפס אנושי מיוחד במינו הבא לידי ביטוי בפסטיבלים רבים, מאכלים מגוונים וכדומה. מלונות בפיליפינים בעיר מנילה מתחלקים לרמות שונות כנהוג בעולם וחלקם הגדול ממוקם במרכז העיר, מה שמאפשר גישה נוחה לכל האטרקציות של העיר בצורה קלה ומהירה.
·         שנגרילה מקאטי  Makati Shangrila Manila -
·         ראפלס מקאטי סיטיRaffles Makati City - 
·         פנינסולה מנילה The Peninsula Manila -
·         פיירמאונט מקאטיFairmount Makat -  i

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה