יום שני, 12 במאי 2014

מיסטיקה



מיסטיקה ותקשור מחברים את האדם

כל אדם מורכב מפריטים רבים. חלק מן האנשים מודעים למורכבות הזו וחלק אינם מבקשים לדעת יותר מדי וטוב להם במקום שבו אין מודעות. המיסטיקה תמיד פונה לאלה המכירים במורכבותם ולאלה שאינם מכירים באותה המידה, כדי שלבסוף ניתן יהיה להעצים את הפנימיות של האדם באשר הוא אדם. ישנם כלים רבים שבהם משתמשת המיסטיקה, אולם אחד הכלים המשמעותיים ביותר הוא התקשור.


מה שנסתר מאיר על מה שגלוי

מיסטיקה הינה תורת הנסתר ומשמעות המילה מיוונית היא הסתרה או סגירה. תורת מיסטיקה מכירה בקיומו הפיזי של האדם ובמקביל מכירה גם בקיומו הרוחני וככל שעוברות השנים והעידן המודרני הופך להיות טבוע בגנום האנושי, עדיין עולה בכל פעם מחדש הצורך ברוחניות, בדחיקת הטכנולוגיה למקום שבו תתאפשר גם הכלה רוחנית והעצמה אנרגטית. המיסטיקן המתקשר יכול להעניק כלים רבים שיציעו לאדם את האני השלם שלו, את ההכוונה הרוחנית בתוך עולם שהוא אינו אך ורק גשמי, אלא גם משתף ומחבר עם עולם רוחני, עם ישויות עליונות וגבוהות יותר.


 

התקשור עם כל מה שאפשר

מיסטיקה, כאמור, היא אינה תורה חד ממדית. מיסטיקן המתקשר עם העולם הרוחני יכול לעשות זאת בכמה מישורים. קיימת בפניו האפשרות לתקשר עם האני הפנימי של כל מי שמבקש תקשור, עם עולמות עליונים וישויות אנרגטיות מהעולם הבא (כולל סיאנסים). הנקודה החשובה והמהותית היא להעניק לאדם המבקש תקשור את מקור האושר הפנימי שלו. על מנת שזה יוכל לקרות זקוק האדם לאמונה. מיסטיקה מחברת בין חומר ורוח ואם מה שאנשים לא רואים הם לא מבינים, הרוח היא החלק שיותר קשה להתחבר אליו.

לבוא נקיים וניטראליים

התקשור חייב להיות באווירה נקייה ללא כל מטענים רגשיים ומשקעים שיכולים להעיב על ההליך עצמו. הנשמה בתהליך תהיה מנותקת מן הגוף וכל המכשולים הפיזיים יישארו מאחור. הטיהור יהיה מושלם ורק באופן זה ניתן יהיה לתקשר עם הצד השני, מקור הכוח והאור. נטרול אינטרסים אישיים ואפילו פחדים קמאיים מהווה בסיס לתקשור טוב וברור. חשוב לציין שמיסטיקן גם יודע לנטרל ולטהר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה