יום שישי, 23 במאי 2014

שמלות כלה



יש הרבה דברים שצריך לדאוג להם כשרוצים לעשות חתונה מרגשת ויפה, ואין ספק שחלק מהדברים החשובים ביותר אלה הם הבגדים שלובשים החתן והכלה. גברים בדרך כלל לא נוהגים להביע את ההתרגשות שלהם מבחירת חליפת החתן, אך הנשים בהחלט נוהגות לדבר על בחירתן של שמלות כלה והן גם מתלבטות לא מעט לגבי השמלה המושלמת. אפשר להבין את ההתלבטות הזאת, כי למעשה דווקא בגלל שיש כל כך הרבה סוגים של שמלות כלה הבחירה ביניהן הופכת להיות יותר ויותר קשה.
 
שמלה שמחמיאה לגוף
אחד מהדברים החשובים ביותר עבור כל אישה, זה להצליח לבחור שמלת כלה שתחמיא לגוף שלה, וזה לא כל כך פשוט כמו שזה נשמע. יש נשים שלא לגמרי יודעות איזה סגנון של שמלות כלה יכול להתאים להן, ולעיתים זה קורה כי פשוט מגיל צעיר מאוד הן חלמו על שמלה מסוימת. לפעמים המציאות שונה מהדמיון, ולכן בהחלט כדאי למדוד גם שמלות כלה שלא נראות מתאימות לפנטזיה.




התאמת השמלה לגוף האישה
דבר נוסף שכדאי לדעת על שמלות כלה, זה שלא פעם צריך לעשות להן התאמות רבות לגוף האישה. לא לכל אישה יש את אותו הגוף ולכל אחת יש אזורים שהיא הייתה רוצה להבליט או להצניע, כך שבדרך כלל יוצא שצריך למדוד את השמלה מספר פעמים כדי לוודא שהיא מתאימה בצורה מושלמת.

לקנות או לשכור?
אי אפשר לדבר על שמלות כלה מבלי לדון גם במחיר שלהן, כי זו בדרך כלל השמלה היקרה ביותר שכל אישה קונה לעצמה במהלך חייה, ולא משנה מי מממן אותה. עם זאת, אפשר גם לבדוק את אופציית ההשכרה כי זו דרך שעוזרת לחסוך לא מעט כסף על כל העניין.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה