יום שישי, 23 במאי 2014

מוסך טרקטורים



כיצד לבחור מוסך טרקטורים טוב?
טרקטורים הם כלי עבודה מכאניים וכמו כל כלי עבודה כזה הם זקוקים לטיפולים שוטפים, הכנה לטסט, תיקונים עקב תקלות שונות או כתוצאה מתאונות וכיוצא באלה. אבל בגלל שטרקטור הוא כלי עבודה ולא רכב משפחתי יש לעשות הכל כדי שהוא יחזור במהירות האפשרית לעבודה. בחירת מוסך טרקטורים חייבת להביא בחשבון את הפרמטר הזה ולוודא כי במוסך מבינים את חשיבות הדבר ושעושים הכל כדי שהטרקטור יחזור לעבודה עוד באותו היום שנכנס למוסך.

השירותים של מוסך טרקטורים
מוסך טרקטורים הוא הגדרה מאד רחבה ויש להבחין בין מוסכים שונים. יש מוסכים המתמחים בסוגים ספציפיים של יצרנים, ויש מוסכים המתמחים בסוגים ספציפיים של טרקטורים מיצרנים שונים ויש המתמחים בטרקטורים מיוחדים ואחרים נותנים שירות למגוון רחב של טרקטורים וכלי עבודה כבדים אחרים. לפני שאתם בוחרים את המוסך המתאים לכם בררו כי הוא מעניק את השירותים הבסיסיים הבאים:

  • ניסיון ומוניטין – על המוסך להיות בעל מוניטין ונסיון בתחום הטרקטורים ועליו להעסיק אנשי מקצוע ייעודיים לצורך כך. מכונאי שאין לו הכשרה בתיקון טרקטורים לא יעזור לכם כלל אלא להיפך. במסגרת המוניטין בדקו את עמידת המוסך בלוחות הזמנים ואת איכות העבודה שלו וקבלו המלצות ממי שכבר עבד עם מוסך טרקטורים זה.
  • כל הטיפולים הנדרשים – יש לוודא כי מוסך טרקטורים עושה את כל הטיפולים השוטפים הנחוצים על פי הוראות היצרן, כי הוא מכין את הכלים לטסט ושיש לו ציוד ייעודי לטיפול בטרקטורים עם מערכות הידרוסטטיות, הידראוליות, חשמליות, מערכות אלקטרוניות וכדומה. בנוסף יש לוודא כי מוסך טרקטורים עושה בדיקות מחשב לדיאגנוזה וכדומה.
  • חלפים ושירות דרכים – מוסך טרקטורים מקצועי ואמין מחזיק חלפים מקוריים עם אחריות והוא נותן גם שירות דרכים לטרקטורים בשטח או גרירתם למוסך.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה