יום שישי, 23 במאי 2014

מקלחון



אם יצא לכם להיות בזמן האחרון בבתים של מכרים שלכם וראיתם שיש להם חדרי אמבטיה יפים במיוחד, יכול להיות שעכשיו זה הזמן שלכם להפוך את חדר הרחצה שלכם לחדר יפה כמו שלהם. השאלה היא איך עושים את זה ומאיפה למעשה צריך להתחיל, והתשובה היא חד משמעית: בדקו איזה מקלחון יש לכם. אם יש לכם מקלחון ישן שאתם לא ממש אוהבים להיכנס אליו, יכול להיות שאם תחליפו אותו החדר כולו יהפוך להיות הרבה יותר מואר ואלגנטי, כך שזה כדאי.
 
גודל המקלחון
פעמים רבות אנחנו רגילים לראות חדרי אמבטיה עם מקלחונים בגודל סטנדרטי, אך האמת היא, שלא תמיד צריך לקנות מקלחון באותו גודל. אם עד היום היה לכם מקלחון רגיל או יחסית קטן, יכול להיות שבדיקה מעמיקה והתייעצות עם אדריכל יראו לכם שאפשר לקנות מקלחון גדול יותר, והאמת היא שזה יכול לשנות את כל החוויה בחדר הרחצה.




זכוכית מוסיפה לעיצוב
כדאי לדעת שיש היום מקלחונים שעשויים מזכוכית איכותית במיוחד, כך שאם אתם רוצים שהמקלחון שלכם יהיה גם יפה וגם איכותי, כדאי לבדוק את האופציה הזאת. מקלחון שעשוי מזכוכית יכול להחזיק מעמד לשנים רבות, ואתם תראו שכבר מהרגע שבו יתקינו לכם אותו בחדר הרחצה, החדר כולו ייראה אחרת. 

אל תדחו את השיפוץ
חדר הרחצה הוא חדר שנכנסים אליו כדי להירגע וכדי להרגיש טוב יותר, ולכן יש לו חשיבות גדולה. על ידי החלפת המקלחון שמשמש אתכם מזה שנים אתם בהחלט יכולים ליצור חדר יותר יפה, כך שכדאי לכם לשקול זאת. בנוסף, אם תיקנו עוד אביזרים שונים כמו נרות ריחניים וכדומה החדר כולו יהיה נעים יותר, ואתם תראו שכולם יעירו לכם על השיפוץ המקסים הזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה