יום ראשון, 28 בספטמבר 2014

מילוי קמטים



עור הפנים שלנו מתחיל את הזדקנותו מהיום בו אנו נולדים. כל עוד העובר היה בבטן אימו, הוא פיתח עור בסביבה בונה בלבד, אך מרגע בו יצאנו לעולם אנו חשופים למזונות שונים, לשמש, לאוקסידנטים וגורמים שונים אשר מובילים להזדקנות העור. את הזדקנות העור אנו מתחילים לראות משנות ה- 20 של חיינו. לאט לאט מתחילים קמטים קטנים באזורים שבין הגבות, צידי השפתיים ועל המצח. כמובן, לאורך השנים נראים קמטים באזורים נוספים של הפנים והיום באמצעות טיפולים של מילוי קמטים ניתן להצעיר את העור ולשמור על מראה רענן.

טכניקת מילוי קמטים
הטכניקה המשמשת בטיפול של מילוי הקמטים היא טכניקה של החדרת חומרים שונים מתחת לעור באזורים בהם החלו הקמטים להופיע. הטיפול מתבצע על ידי רופא מיומן בעל מומחיות בתחום והחומרים השימושיים ביותר בתחוםהם חומרי מילוי קמטים זמניים ומכאן שגם ההשפעה שלהם חולפת לאחר תקופה. חומרי המילוי הם חומרים אשר מחזירים לעור את האלסטיות אשר אבדה עם השנים ומחזירים לעור מיצוק ו"מרימים" אותו כלפי מעלה בחזרה.


פולשניות וכאבים
טיפולי מילוי קמטים אינם ניתוח קוסמטי ולכן הכאב של הטיפול בהתאם. כאשר מבצעים ניתוח קוסמטי ישנם כאבים שונים ותקופת החלמה שיכולה להיות ארוכה, אולם טיפול המילוי מתבצע בעזרת החדרת חומרים לעור ולכן המטופלים אינם חשים כאבים ואין צורך בתהליך החלמה או התאוששות לאחר הטיפול שתוצאותיו נראות מייד על עור הפנים.

טיפול על ידי רופא
מילוי קמטים הוא טיפול אשר מתבצע על ידי רופא מומחה שמוסמך להשתמש בחומרים השונים שבטיפול. בטרם ניגשים להליך הטיפולי מבצעים התייעצות עם הרופא המטפל והוא זה שמסביר למטופלים כיצד מתבצע התהליך והוא יתן את דעתו המקצועית בהתאם למצב העור והרצונות של כל מטופל.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה