יום שישי, 12 בספטמבר 2014

מומחי תקשור


מעבר לעולם החומרי
רוב האנשים חושבים כי החיים שלנו הם מה שאנחנו רואים. מומחי תקשור רוחני יודעים כי יש מעבר למה שאנחנו רואים ואף הרבה מעבר. מעבר לעולם החומרי בו אנו הולכים, אוכלים, פועלים ומתקשרים, יש עולם רוחני שלם שמכוון את העולם כולו ואת החיים הפרטיים שלנו. הפעולות שאנו עושים משפיעות על מהלך חיינו, בזה אין ספק, אך לפעמים אנו עושים פעולות שנראות על פניו חיוביות והן עלולות לפגוע בנו בטווח הארוך. על מנת לראות את התמונה המלאה אנו יכולים לפנות אל מתקשרים רוחניים שיסייעו לנו ללכת טוב יותר עבור עצמנו בחיים.


כלים רוחניים
כשאנו פונים אל מומחי תקשור אנו מקבלים מהם כלים להכוונה בחיינו. ייתכן ואנו פועלים נכון ואז נקבל חיזוק לכך, אך ייתכן מאד שהפעולות שאנו מבצעים עלולות להפריע למהלך חיינו העתידיים. המתקשר הרוחני הוא צינור להעברת כל המידע מהיקום אלינו ולכן כשאנו מחפשים אחר תשובות נוכל לפנות אליהם.



מציאת המתקשר הנכון
ישנם מומחי תקשור שאספו כבר ניסיון רב והם יכולים לנתח כל מצב על מנת לפנות לגורמים הרוחניים המתאימים לפתרון. מציאת המתקשר הנכון שווה למציאת הפתרון המתאים ולכן חשוב מאד להשקיע טיפה במתקשר בעל ניסיון ולא להתפשר. המתקשר הרוחני יסייע לחיינו ולפעילויות בעתידנו ולכן אל לנו להתפשר בהליך הייעוץ.


לפעול למען חיים טובים יותר
המטרה של תקשור רוחני היא להעניק לנו כלים. כלים אשר יהפכו את החיים שלנו לטובים יותר ומתאימים יותר עבורנו. כל אחד נתקל בדילמה בתחום שונה בחייו ולכן התשובות הן תמיד יהיו אישיות ויתאימו לו. בעיה אחת לא דומה לאחרת וכשאנו פונים אל המתקשרים הרוחניים אנו נעשה זאת כדי לשפר את מהלך חיינו ובמטרה להוביל אותם למקום הרצוי לנו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה