יום שבת, 13 בספטמבר 2014

מידע על עורך דין תאונות עבודה


אם עברת תאונת עבודה אז קודם כל נאחל לך רק בריאות ומעבר לכך נמליץ לך לחפש אחר עורך דין תאונות עבודה בעל ניסיון אשר ייצג אותך בצורה הטובה ביותר מול המוסדות השונים כך שתוכל לקבל את הזכויות שלך ולהחלים במהרה. רבים נוטים לחשוב שבבוא היום אם יזדקקו לדבר מה בשל תאונת עבודה או פציעה בעבודה, יהיה מי שישמור על הזכויות שלהם, אך לאחר פגישה עם עורך דין הם מגלים כי הם זכאים ליותר זכויות או פיצויים כשהמטרה היא לשמור על רמת חיים נורמטיבית כפי שהיתה לפני התאונה.

מתי לחפש עורך דין תאונות עבודה
עורך דין תאונות עבודה הוא עורך דין שהמומחיות שלו היא בתחום תאונות העבודה. עורך הדין ידע להעריך את המקרה שמולו, לנתח אותו ולהציג אותו בצורה הטובה ביותר לגורמים הנדרשים. על מנת שלעורך הדין יהיו את הכלים הטובים ביותר יש להגיע אליו עם בדיקות וחוות דעת של הטיפולים. במידת הצורך יבקש עורך הדין מהמיוצג לקבל חוות דעת נוספות מרופאים מומחים. במידה ועברת תאונת עבודה כדאי מאד שמעבר לניסיון להרגיש טוב ככל שניתן תתייעץ עם עורך דין מומחה בתחום.




חוות דעת
במפגש עם עורך דין תאונות עבודה יתכן ותתבקש להגיע לקבלת חוות דעת נוספות אצל רופאים מומחים. במידה ועברת ניתוח בעקבות התאונה או פגשת רופא בבית חולים יכול להיות שחוות הדעת הזו תספיק, אך כדי שעורך הדין יוכל לייצג אותך כראוי יכול להיות שהוא יבקש ממך לקבל עוד חוות דעת רפואיות.

ייצוג מול כל הגורמים
המטרה של עורך דין תאונות עבודה היא לייצג אותך בדרך הטובה ביותר. לכן יבחן עורך הדין את המצב הכללי שלך, הגורמים שהובילו לתאונה ואת ההשפעה העתידית של הנזק. בהתאם לכל אלו ייצג אותך עורך הדין מול כל הגורמים הרלוונטיים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה