יום שבת, 13 בספטמבר 2014

מרכזיה חדשה


אם יש לכם עסק קטן, בינוני או גדול, אתם בוודאי שוקלים להתקין מרכזיה בעסק. התקנת מרכזיה חדשה אינה עניין שולי. המרכזיה יכולה להשפיע על הרושם אותו יקבלו הלקוחות שלכם, היא יכולה להקל עליכם לתת שירות ויש לה תכונות רבות אשר יאפשרו לעסק שלכם לעבוד טוב יותר. לכן, בטרם תבחרו מרכזיה חדשה לעסק מומלץ שתבחנו איזה רושם תרצו להשאיר על הלקוחות ושתחשבו מה עוד תוכלו לקבל באמצעות המרכזיה כדי לשכלל את העסק שלכם.




השארת רושם על הלקוחות
הלקוחות אשר מתקשרים לעסק מגיעים קודם כל למרכזיה. לכן, המרכזיה צריכה להיות הדבר הנוח ביותר עבור כל לקוח והיא צריכה להיות ידידותית ונעימה למשתמשים. כאשר מתכננים מרכזיה חדשה יש לחשוב על מה הלקוח שומע. כיצד יגיע במהרה למקום הרצוי והאם בדרך ניתן לתת לו מידע שיהיה שימושי עבורו. כל מה שמעקב את הלקוח מקבלת שירות עלול להיתפס בטרחה עבור הלקוח ולכן מומלץ לרכוש מרכזיה חדשה ממי שיכוללסייע לעסק גם לתכנן את הדרך הטובה ביותר לתת שירות באמצעותה.

שירותים של המרכזיה
המרכזיה דבר ראשון נותנת רושם ראשוני ללקוח, אך לאחר שהלקוח מגיע לעמדה הרצויה, תפקידה של המרכזיה הסתיים עבורו. למרכזיה יש תכונות שונות כמו יכולת לאסוף מסד נתונים, להקליט שיחות, לתת לעסק שירותים הדומים לסטטיסטיקה (כמו למה הלקוחות הכי מצפים) ועוד שירותים שונים. בטרם מתקינים מרכזיה חדשה כדאי לברר אלו עוד תכונות תוכלו לקבל ממנה, מעבר להפניית הלקוח לעמדה המתאימה.

יתרונות המרכזיה
מרכזיה שמתוכננת נכון מאפשרת לעסק להשאיר רושם טוב על הלקוחות, היא מאפשרת לעסק לקבל תכונות שלא היה מקבל בלעדיה והיא עומדת לרשותהעסק בכל הנוגע לחיסכון בכוח אדם שעונה לשיחות שאינן רלוונטיות לעמדה. תכנון נכון של המרכזיה יהיה שירות טוב ללקוח ולעסק.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה