יום שבת, 17 בינואר 2015

שירות הלקוחות של חברת פלאפון



קצת על פלאפון
פלאפון תקשורת, או בשמה המקוצר והנפוץ יותר "פלאפון" היא חברת הסלולר הראשונה בישראל. פלאפון מפעילה שירותי טלפון סלולרי לציבור הרחב החל מתחילת שנת 1986, וכאמור, הייתה הראשונה לעשות כך. נכון להיום, כמעט עשרים שנה לאחר פתיחת שוק הסלולר לתחרות, מונה חברת פלאפון מעט פחות משלושה מיליון מנויים בישראל, כחברת בת של תאגיד בזק. חברת פלאפון מפעילה כ-200 נקודות מכירה המפוזרות ברחבי הארץ, בנוסף ל-13 מוקדים טלפוניים השונים זה מזה בייעוד ובתפקיד. משרדי החברה הראשיים ממוקמים בגבעתיים. בין השאר, פלאפון מפעילה כיום את מה שנחשב לשירות האינטרנט הסלולרי המהיר ביותר – HIGHSPEED GSM+.

טלפונים רלוונטיים
החיסרון בחברות גדולות מסוגה של פלאפון, הוא שלעתים מכל השירותים ומרכזי שירות הלקוחות, קשה ללקוח למצוא את הידיים והרגליים בפניותיו השונות לחברה. ננסה לעשות לכם מעט סדר עם מספר הטלפון הרלוונטי ביותר ליצירת קשר עם שירות הלקוחות של חברת פלאפון. אך לפני כן נבין את הצורך במספר כזה. אנחנו כלקוחות צריכים מספר טלפון שיפנה אותנו לשירות כללי ככל הניתן. יתכן שבמוקד זה יפנו אותנו למוקד רלוונטי יותר – אך דווקא המענה האנושי שיטפל בנו ויפנה אותנו לגורם הרלוונטי הוא החשוב פה. מספר הטלפון הזה הוא 1900-72-0625, שלוחה 1.

למידע נוסף לחץ כאן - פלאפון שירות לקוחות

טיפים למתקשר
הוספנו מעט טיפים להתמודדות עם שירות הלקוחות של פלאפון. האחד – קראו והבינו בדיוק מהו המסלול אליו אתם מצורפים. גם מסלולים שבהם מצוינות המילים "ללא הגבלה" יהיה לעתים מוגבל בכמות מסוימת (אם כי גדולה) של גלישה, דקות שיחה או הודעות. השני – בדקו האם את השירות הרלוונטי לכם ניתן לקבל באתר האינטרנט של החברה, ולחסוך לכם זמן המתנה מיותר. השלישי, ואולי החשוב ביותר – שעות הפנייה הנוחות ביותר במוקד פלאפון הן שעות אחר הצהריים – אז נוכחת כמות מוקדנים גדולה ומספר הפניות קטן יחסית. שווה לרכז את הפניות שלכם לשעות אלה, חרף חוסר הנוחות שבהן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה