יום שישי, 23 בינואר 2015

הלוואות בצ'קים



מהן הלוואות בצ'קים?
הלוואות בצ'קים מאפשרות התנהלות מול חברות חוץ בנקאיות לצורך השגת מימון מהיר. הלוואות בצ'קים מתאימות לכל מטרה. הן מאפשרות ללקוח לחתום על חוזה מול חברת מימון הפועלת באישור משרד האוצר וכל הגורמים הרלוונטיים. במעמד חתימת החוזה נדרש הלקוח לרשום צ'ק לטובת חברת המימון וזאת כתנאי לקבלת ההלוואה. 

הלוואות בצ'קים מתאימות לאנשים פרטיים, שכירים, בעלי עסקים וחנויות, יזמים וגם חברות וארגונים. ההלוואה ניתנת ללקוחות המוכיחים איתנות כלכלית באמצעות תדפיס עובר ושב של מספר חודשים. לקוחות המסוגלים לעמוד בתנאי ההחזר יקבלו את ההלוואה במהירות וללא צורך בהעמדת בטחונות או ערבים. בנוסף, חברות מימון מעניקות תנאים משופרים ללקוחות בעלי יכולת החזר מוכחת. התנאים המשופרים באים לידי ביטוי בפריסת התשלומים, בריבית וכן הלאה.



מדוע צריך לתת צ'קים כדי לקבל את ההלוואה?
התהליך של הלוואות בצ'קים מבטיח יסודיות עבור כל הצדדים המעורבים. ראשית, ככל שרמת הסיכון פוחתת עבור חברת המימון כך ניתן לקבל את ההלוואה ביתר קלות. לקוח עם יכולת מימון מוכחת חותם על חוזה הלוואה ומשאיר צ'קים לפקודת החברה. שנית, הצ'קים הניתנים על ידי הלקוח נותרים כתשלומי ההחזר בהתאם לפריסה החודשית הנקבעת מראש. במסלול הלוואה מן הסוג הזה אין מקום להפתעות או הוצאות בלתי צפויות. הלקוח קובע יחד עם נציגי החברה את הפריסה החודשית של ההחזר במעמד החתימה על החוזה. 

לקוחות המעוניינים להשיג תנאים אטרקטיביים על מימון הלוואות בצ'קים צריכים לפנות למסלולים חוץ בנקאיים. נטילת הלוואה דרך חברה חוץ בנקאית אינה פוגעת במסגרת האשראי, גורמת להטלת הגבלות על החשבון או דורשת רקע פיננסי מסוים. ההלוואות מתאימות עבור תשלום חובות, סגירת מינוס או לצורך מימון טיפולים רפואיים, חופשות או אירועים פרטיים משמחים.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה