יום שישי, 23 בינואר 2015

לימודי gmat לפי מבנה המבחן



מבחן gmat משמש לסינון מועמדים לתואר שני במנהל עסקים והוא מאפשר ניבוי להצלחה באקדמיה. המבחן כתוב בשפה האנגלית והוא מקובל ברוב מוסדות הלימוד בארץ ובעולם. מי שרוצה לעבור את המבחן עם ציון גבוה נדרש להשתתף בקורס הכנה. הקורס מדגיש את הייחודיות של מבחן gmat והוא נוגע במספר רב של נושאים. המטרה של לימודי gmat היא לאפשר לסטודנט לפתח חשיבה המותאמת לבחינה, להתמודד עם שאלות מורכבות ולתרגל חומר מעשי.
 
מומלץ להצטרף למסלול לימודי gmat הנשען על מבנה המבחן בפועל. החלק הראשון של המבחן כולל כתיבת חיבורים, החלק השני הוא כמותי והחלק השלישי מילולי. לימודי gmat אשר שמים את הדגש על מבנה המבחן חוסכים הרבה מאמץ ובזבוז זמן עבור הסטודנטים. השאלה היא כיצד עושים זאת בצורה נכונה ובאילו כלים ניתן להיעזר.



התמודדות עם דרישות המבחן
הסוד להצלחה בלימודי gmat הוא התמודדות מראש עם כל הצרכים של המבחן. בחלק הראשון לדוגמא כדאי להפנות את משאבי הסטודנטים לכתיבת חיבורים, במסגרת זמן של 60 דקות בסך הכל או 30 דקות לכל חיבור. בחלק השני והכמותי הנבחן נדרש לפתור 37 שאלות אמריקאיות. הלימודים מחייבים אספקת תרגילים על פתירת בעיות, הבנת נתונים וכן הלאה. מדריכים בקורס gmat חייבים לספק עזרה לתלמידים ולהקפיד על עמידה בזמנים.

גם החלק השלישי והמילולי מחייב לימודי gmat ברמה גבוהה. בחלק הזה הנבחן משיב על 41 שאלות אמריקאיות בנושאים מילוליים. על הנבחן להיות בקיא בטכניקות של הבנת הנקרא, תיקון משפטים והסקה לוגית. האמצעי העיקרי עבור הצלחה בחלק השלישי של מבחן gmat הוא תרגול: אם התרגול מבוסס על חומרים עדכניים ומפוקח על ידי מדריכים, ניתן להפיק ממנו את המרב.  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה