יום ראשון, 8 בפברואר 2015

הצעות לפעילויות בתוך לופט למסיבת רווקות



לופט למסיבת רווקות הוא מקום בו ניתן לערוך מגוון רחב של פעילויות. היתרונות של לופט באים לידי ביטוי בפרטיות, באינטימיות ובחלל גדול בו ניתן לארח עשרות חברות ובנות משפחה. הפעילויות צריכות להתאים לאופי האירוע וכדאי לשלב אותן לכל אורך הערב. אפשר להתבסס על תכולת הלופט ולגוון חלק מהפעילויות המסורתיות עם משחקי קופסא, משחקי שולחן, משחקי מחשב או שירה בציבור עם עמדת קריוקי. אפשרות אחרת היא לרכז את המסיבה סביב מנגל ואלכוהול ולהכין ארוחה משותפת.

לופט למסיבת רווקות לא מגביל את החברות מבחינת סוג הפעילויות שהן יכולות לקיים. יש מסיבות בהן הפעילויות דורשות תיאום מוקדם. פעילות כזו היא למשל חידון הנערך בין הכלה המיועדת לבין בן הזוג שלה. כל מה שצריך לעשות הוא להעביר לחתן את השאלות מראש, לצלם אותו עונה ולהקרין את התשובות על גבי המסך בלופט. מנגד, יש לא מעט פעילויות ספונטניות. אפשר לדוגמא לשחק אמת או חובה בתוך הלופט ולנצל את ההזדמנות כדי לבלות זמן איכות משותף עם החברות הקרובות. 



איך תדעו איזה לופט לבחור?
השאלה העיקרית מבחינת חברות האחראיות על תכנון מסיבת רווקות היא כיצד לבחור את הלופט המתאים. עליהן למצוא לופט למסיבת רווקות שמאפשר את קיום הפעילויות הרצויות. כדאי לשאול אודות המקום ולבדוק לגבי גודל וחלוקת המתחם בחלל הפנימי והחיצוני. 

לופט למסיבת רווקות יכול להיות מחולק לפחות לשני מתחמים שונים. יש לופטים בהם בכל מתחם מחכים חדרי שירותים, חדרי רחצה, חדרי שינה ופינת מנגל. מבחינת תכולה, רצוי לתת עדיפות ללופט למסיבת רווקות בעיצוב חדשני ומפנק. תאורה צבעונית יכולה להאיר את הלופט לאורך הלילה ורחבת ריקודים תוססת תהיה המקום בו הכל קורה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה