יום שלישי, 24 בפברואר 2015

כספת למשרד



כספת למשרד - להגנה מפני פריצות
זה אמנם פסימי, ולא ההצהרה הכי סימפטית בעולם אבל במציאות של היום אין ברירה אלא להכניס כספת למשרד. הסיבה לכך היא כפולה, כמובן שהמניע הראשון הוא הפריצות התכופות לבתים פרטיים ולבתי עסק. עם זאת, גם לולא היו הפריצות נפוצות כמו שהן הייתם מזדקקים לכספת למשרד. הסיבה לכך פשוטה – אנחנו מחזיקים בבית העסק שלנו הרבה מאוד פרטים רגישים שונים שעליהם אנחנו צריכים לשמור מכל משמר. בין אם מדובר במסמכים רגישים הנוגעים לנו או ללקוחותינו, סכומי כסף גדולים להפקדה או לביצוע עסקאות שונות או סתם חפצי ערך שאנחנו מעדיפים להחזיק במשרד ולא בבית – בשביל להבטיח את שלמותם וביטחונם של אלה, אנחנו צריכים כספת איכותית.

סוגים ומאפיינים שונים בבחירת כספת
ישנם מאפיינים שונים הנותנים לכל כספת את ייחודה וצריכים להוות שיקול בבחירת הכספת שתכניסו למשרד שלכם. בחירת כספת למשרד צריכה להתבצע משיקולים של גודל – מהו גודל הכספת שנחוץ לנו? לאחר מכן יש לבדוק את המנגנונים השונים, כאשר מובן מאליו שעלינו לבחור במנגנון אלקטרוני חדש ולא לקחת את הסיכון עם מנגנונים מכאניים מיושנים. בנוסף, שווה להשקיע ברכישת כספת חסינת חום וממוגנת לחות  כך שנוודא שלדברים היקרים לנו לא יקרה נזק גם במקרה של תאונה במשרד.

תכנון כספת למשרד – כבר בשלב הבנייה
המלצה אחת חשובה היא לתכנן כספת למשרד שלכם כבר בשלב הבנייה שלו ולהפוך אותה לחלק אלגנטי ובלתי מורגש מהמשרד שלכם. תכננו בקיר הבטון של המשרד שלכם שקע בגודל הכספת שנחוץ לכם וכך תהפכו אותה לחלק בלתי נפרד מקיר המשרד, שייתכן ופורצים פוטנציאליים לא ישימו לב לקיומו. בכל מקרה, בבחירת כספת עליכם להגדיר בראש ובראשונה את הצרכים שלכם ממנה ולבחור את הכספת שתשרת אתכם בצורה הטובה ביותר. אם יש דבר שאסור לכם להתפשר עליו – הרי שמדובר בזה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה